Ogłoszenie nr 2022/BZP 00114118/01 z dnia 2022-04-07

 

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Roboty budowlane

Wykonanie prac konserwacyjnych oraz robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.bip.raszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwacyjnych oraz robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-843366ad-949d-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114118/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07 13:19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zadanie 1 . Mechaniczna i hydrokinetyczna konserwacja i bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Zadanie 2 Remonty sieci kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066120/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142712,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Mechaniczna i hydrokinetyczna konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej i separatorów wraz z wykonaniem inspekcji TV / monitoringu wizyjnego wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Raszyn, będącej własnością Gminy Raszyn:

Do zakresu zamówienia należy:

-  Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włączenie, niezależnie od stopnia zamulenia. Przy czyszczeniu kanałów należy zachować szczególną ostrożność, niektóre prace należy wykonywać ręcznie. W cenie jednostkowej czyszczenia kanałów Wykonawca uwzględni koszt wykonania inspekcji TV (monitoring) przedstawiającej stan kanałów po wykonaniu robót i przekaże Zamawiającemu na nośniku danych np. płyta CD.

-  Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp.

-  Wycinanie i usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów.

-  Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń kompletnych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie.

-  Oczyszczanie z namułu, usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń oraz odpompowanie wody ze studni rewizyjnych, akodrenów, studni chłonnych

-  Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń separatorów wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 7,- Usuwanie tworzących się zastoisk ( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie.

-  Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy. W przypadku odpadów uznawanych za niebezpieczne Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów dotyczących transportu i utylizacji w/w odpadów po każdorazowym wykonaniu takiej usługi.

-  Przeprowadzenie inspekcji TV/ monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 105057,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 2.

„Wykonywanie remontów kanalizacji deszczowej oraz przepustów pod drogami stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym”

Kanalizacja deszczowa objęta robotami remontowymi, zlokalizowana jest w pasie drogowym, przy czym objęte zamówieniem są również sieci kanalizacyjne (kolektory i kanały) odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego a zlokalizowane na terenie prywatnym.

Do zakresu zamówienia należy wykonie min. niżej wymienionych elementów zamówienia: - rozebranie nawierzchni z mas mineralno — bitumicznych i tłuczniowych (różne grubości) wraz z podbudową

-  rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (różne grubości) wraz z podbudową

-  wywóz gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 1 0 km

-  wykonanie wykopu w gruncie kl. III-IV (mechanicznie)

-  wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN200-300

-  wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN400

-  wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN500

-  wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN600-700

-  wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN800-1000

-  wymiana kompletnej studni ściekowej DN500 (z pierścieniem odciążającym, osadnikiem min. 0,8 m i regulacją)

-  naprawa kompleksowa studni ściekowej DN500 (z regulacją)

-  wymiana kompletnych studni kanalizacyjnych DNI 200 (z pierścieniem odciążającym i regulacją)

-  naprawa kompleksowa studni kanalizacyjnych DN 1200 (z regulacją)

-  wykonanie kinet w studni kanalizacyjnej DNI 000

-  wykonanie kinet w studni kanalizacyjnej DNI 200

-  wykonanie podłoża pod kanały z materiałów sypkich gr. 15 cm - z piasku dowiezionego

-  wymiana (naprawa) kompleksowa (wszelkie wymagane elementy) uszkodzonego przepustu jednootworowego (średnica ok. 0,80 m) w ciągu drogi gminnej - betonowy

-  zasypanie wykopu z zagęszczeniem warstwami (wskaźnik zagęszczenia min 0,98) 19) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego cementem gr. 15 cm

-  wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 8cm (AC 22 P)

-  wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa ścieralna) o gr. ok. 5 cm- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – grubość 8 cm, spoiny wypełnione piaskiem (kostka z odzysku)

-  wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – grubość 8 cm, spoiny wypełnione piaskiem

-przełożenie istniejących krawężników 15x 30x100 z odzysku wraz z wykonaniem ławy i oporu z betonu

-  ustawienie krawężników betonowych 15x30x 100 wraz z ławą i oporem z betonu C 12/15

-  regulacja pionowa studni rewizyjnej dla włazów kanałowych (nadbudowa wykonana betonem)

-  regulacja pionowa studni kanalizacyjnej dla kratek ściekowych ulicznych (nadbudowa wykonana betonem) - wymiana krat wpustu ulicznego - typ ciężki D400 - wymiana pokryw studni -typ ciężki D400

-  wymiana wraz z regulacją kompletnego włazu studni rewizyjnej z pokrywą -typ ciężki D400( na specjalnym fabrycznym pierścieniu odciążającym)

-  wymiana wraz z regulacją kompletnego wpustu ulicznego z rusztem -typ ciężki D400( na specjalnym fabrycznym pierścieniu odciążającym

-  naprawa odwodnienia liniowego prefabrykowanego szerokości 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny z zaprawy cementowej

-  naprawa mocowania filtra separatora

-  wykonanie (naprawa) złoża filtracyjnego z tłucznia kamiennego (np. na dnie studni chłonnej)

-  wykonanie (naprawa) obudowy wylotu kolektorów z betonu C 16/20 ( średnica 0,4-0,6 m)

-  oczyszczenie rowu z namułu o grub. ok. 20 cm z profilowaniem koryta i skarp rowu w rejonie kanału/przepustu

-  umocnienie dna i skarp kanału/przepustu płytami prefabrykowanymi - płyty ażurowe 60x40x10 cm (wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5 cm) po uprzednim oczyszczeniu i wyprofilowaniu rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 55887,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100549,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100549,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG Industria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552264351

7.3.3) Ulica: Granitowa 47

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-750

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100549,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.