Wykonawca ubiegający się o przedmiot zamówienia powinien mieć siedzibę w odległości nie większej niż
8. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.
9. Kryteria oceny ofert: cena 100%
10. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
11. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV: 85200000-1
12. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. niekaralność za przestępstwa i wykroczenia przeciwko zwierzętom.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1.1 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
1.2 Kserokopia decyzji/zezwolenia na przewóz zwierząt wydanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004r.w sprawie szczegółowych, wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
1.3 Wypełniony i parafowany projekt umowy.
1.4 Kserokopię decyzji/zezwolenia wydanego na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przez Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami.
1.5 Oświadczenie o odległości miejsca siedziby Wykonawcy od siedziby Zamawiającego – załącznik Wykonawcy.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. (22) 701-79-12.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.1.2022.JB „Świadczenie usług związanych z odławianiem bezdomnych zwierząt tj. psów i kotów z terenu Gminy Raszyn i przekazanie do schroniska w 2022 roku (innego niż Schronisko na Paluchu w związku z wprowadzeniem ograniczeń w schronisku na Paluchu) należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 25.04.2022r.do godz. 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Świadczenie usług związanych z odławianiem bezdomnych zwierząt tj. psów i kotów z terenu Gminy Raszyn i przekazanie do schroniska w 2022 roku( innego niż Schronisko na Paluchu w związku z wprowadzeniem ograniczeń w schronisku na Paluchu)” .
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
2. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
4. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
X. Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Załączniki:
1. Projekt umowy
2. Formularz cenowo-ofertowy