Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn
Raszyn, dnia 21 kwietnia 2022 r.
ZP.271.1.13.2022.IW(7) INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Gmina Raszyn uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na: „Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn” w zakresie zadania nr 1 „Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn”, wybrana została oferta nr 4 firmy: MTB DROG Sp. z o.o. ul. Rydza-Śmigłego 60, 05-270 Marki - z łączną ceną za wykonanie zamówienia: 124 039,35 zł brutto - z czasem przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego, odpowiednio dla poszczególnych trybów: - tryb awaryjny: 8 godzin - tryb zwyczajny: 1 dzień - tryb planowany: 3 dni - na wykonane roboty i wbudowane materiały firma oferuje: 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi - z terminem realizacji zamówienia: 15 grudnia 2022r. Uzasadnienie wyboru: oferta wybranego Wykonawcy odpowiada wymogom określonym w SWZ oraz w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, spośród złożonych ofert, oferta uzyskała najwyższą sumę punktów – 100,00. Oferta uzyskała: w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium czas przystąpienia do realizacji robót – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt. I. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: Oferta nr 3 MP-PROJEKT Inżynieria Ruchu Sp. z o.o. Sp.k., ul. Piłsudskiego 28, 05-270 Marki Łączna ryczałtowa cena oferty: 159 758,55 zł brutto Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego – odpowiednio dla poszczególnych trybów: - tryb awaryjny: 8 godzin - tryb zwyczajny: 1 dzień - tryb planowany: 3 dni Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2022 r. Oferta uzyskała w kryterium cena – 46,59 pkt., w kryterium czas przystąpienia do realizacji robót – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt. Łącznie oferta uzyskała 86,59 punktów. Oferta nr 4 MTB DROG Sp. z o.o., ul. Rydza-Śmigłego 60 05-270 Marki Łączna ryczałtowa cena oferty: 124 039,35 zł brutto Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego – odpowiednio dla poszczególnych trybów: - tryb awaryjny: 8 godzin - tryb zwyczajny: 1 dzień - tryb planowany: 3 dni Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2022 r. Oferta uzyskała w kryterium cena – 60 pkt., w czas przystąpienia do realizacji robót – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt. Łącznie oferta uzyskała 100 punktów. w zakresie zadania nr 2 „Wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn” wybrana została oferta nr 2 firmy: Planeta S.A. ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa - z łączną ceną za wykonanie zamówienia: 43 788,00 zł brutto - z czasem wykonania prac projektowych – odpowiednio: - dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni - w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni - na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi - termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r. Uzasadnienie wyboru: oferta wybranego Wykonawcy odpowiada wymogom określonym w SWZ oraz w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, spośród złożonych ofert, oferta uzyskała najwyższą sumę punktów – 100,00. Oferta uzyskała: w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.
II. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Oferta nr 1
D-3 Janusz Stańczyk, ul. Lwowska 2b, 05-092 Łomianki
Łączna ryczałtowa cena oferty: 35 685,00 zł brutto
Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:
- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 45 dni
- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 45 dni
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi
Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.
Oferta odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6
Oferta nr 2
Planeta S.A., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa
Łączna ryczałtowa cena oferty: 43 788,00 zł brutto
Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:
- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni
- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi
Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.
Oferta uzyskała w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 punktów.
Oferta nr 3
MP-PROJEKT Inżynieria Ruchu Sp. z o.o. Sp.k., ul. Piłsudskiego 28, 05-270 Marki
Łączna ryczałtowa cena oferty: 78 105,00 zł brutto
Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:
- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni
- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi
Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.
Oferta uzyskała w kryterium cena – 33,64 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 73,64 punktów.
Oferta nr 4
MTB DROG Sp. z o.o., ul. Rydza-Śmigłego 60 05-270 Marki
Łączna ryczałtowa cena oferty: 46 899,90 zł brutto
Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:
- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni
- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi
Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.
Oferta uzyskała w kryterium cena – 56,10 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 96,10 punktów.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Iwona Wójcik |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Iwona Wójcik |
Data wprowadzenia: | 2022-04-21 10:48:57 |
Opublikował: | Iwona Wójcik |
Data publikacji: | 2022-04-21 10:50:39 |
Ostatnia zmiana: | 2022-04-21 11:54:36 |
Ilość wyświetleń: | 457 |