Raszyn, dnia 21 kwietnia 2022 r.

ZP.271.1.13.2022.IW(7)

 

 

INFORMACJA

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Gmina Raszyn uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na:Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn

 

w zakresie zadania nr 1

Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn”, wybrana została oferta nr 4 firmy:

 

MTB DROG Sp. z o.o.

ul. Rydza-Śmigłego 60, 05-270 Marki

 

- z łączną ceną za wykonanie zamówienia: 124 039,35 zł brutto

- z czasem przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego, odpowiednio dla poszczególnych trybów:

- tryb awaryjny: 8 godzin

- tryb zwyczajny: 1 dzień

- tryb planowany: 3 dni

- na wykonane roboty i wbudowane materiały firma oferuje: 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi

- z terminem realizacji zamówienia: 15 grudnia 2022r.

 

Uzasadnienie wyboru:

oferta wybranego Wykonawcy odpowiada wymogom określonym w SWZ oraz w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, spośród złożonych ofert, oferta uzyskała najwyższą sumę punktów – 100,00. Oferta uzyskała: w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium czas przystąpienia do realizacji robót – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

 

 

I. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 3

MP-PROJEKT Inżynieria Ruchu Sp. z o.o. Sp.k., ul. Piłsudskiego 28, 05-270 Marki

Łączna ryczałtowa cena oferty: 159 758,55 zł brutto

Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego – odpowiednio dla poszczególnych trybów:

- tryb awaryjny: 8 godzin

- tryb zwyczajny: 1 dzień

- tryb planowany: 3 dni

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi

Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2022 r.

Oferta uzyskała w kryterium cena – 46,59 pkt., w kryterium czas przystąpienia do realizacji robót – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

Łącznie oferta uzyskała 86,59 punktów.

 

 

Oferta nr 4

MTB DROG Sp. z o.o., ul. Rydza-Śmigłego 60 05-270 Marki

Łączna ryczałtowa cena oferty: 124 039,35 zł brutto

Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego – odpowiednio dla poszczególnych trybów:

- tryb awaryjny: 8 godzin

- tryb zwyczajny: 1 dzień

- tryb planowany: 3 dni

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi

Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2022 r.

Oferta uzyskała w kryterium cena – 60 pkt., w czas przystąpienia do realizacji robót – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

Łącznie oferta uzyskała 100 punktów.

 

 

w zakresie zadania nr 2

Wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn”

wybrana została oferta nr 2 firmy:

 

Planeta S.A.

ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa

 

- z łączną ceną za wykonanie zamówienia:  43 788,00 zł brutto

- z czasem wykonania prac projektowych – odpowiednio:

- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni

- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni

- na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi

- termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.

 

 

Uzasadnienie wyboru:

oferta wybranego Wykonawcy odpowiada wymogom określonym w SWZ oraz w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, spośród złożonych ofert, oferta uzyskała najwyższą sumę punktów – 100,00. Oferta uzyskała: w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

 

II. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 1

D-3 Janusz Stańczyk, ul. Lwowska 2b, 05-092 Łomianki

Łączna ryczałtowa cena oferty: 35 685,00 zł brutto

Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:

- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 45 dni

- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 45 dni

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi

Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.

Oferta odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6

 

 

Oferta nr 2

Planeta S.A., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa

Łączna ryczałtowa cena oferty: 43 788,00 zł brutto

Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:

- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni

- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi

Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.

Oferta uzyskała w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

Łącznie oferta uzyskała 100 punktów.

 

 

Oferta nr 3

MP-PROJEKT Inżynieria Ruchu Sp. z o.o. Sp.k., ul. Piłsudskiego 28, 05-270 Marki

Łączna ryczałtowa cena oferty: 78 105,00 zł brutto

Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:

- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni

- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi

Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.

Oferta uzyskała w kryterium cena – 33,64 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

Łącznie oferta uzyskała 73,64 punktów.

 

 

Oferta nr 4

MTB DROG Sp. z o.o., ul. Rydza-Śmigłego 60 05-270 Marki

Łączna ryczałtowa cena oferty: 46 899,90 zł brutto

Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:

- dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy: 25 dni

- w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których zarządcą jest Starosta Powiatu: 80 dni

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 3 lata gwarancji i 3 lata rękojmi

Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2022 r.

 

Oferta uzyskała w kryterium cena – 56,10 pkt., w kryterium czas wykonania prac projektowych – 20 pkt., w kryterium okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt.

Łącznie oferta uzyskała 96,10 punktów.