Zarządzenie Nr 100/2022 Wójta Gminy Raszyn z dnia 23 maja 2022 roku w sprawie powołania Komisji do protokolarnego spisania i wykonania ustawowego prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym nr 7, przy ul. Nadrzecznej 6C w Raszynie, wchodzącego w skład gminnego zasobu mieszkaniowego
Zarządzenie Nr 100/2022
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 23 maja 2022 roku
w sprawie powołania Komisji do protokolarnego spisania i wykonania ustawowego prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym nr 7, przy ul. Nadrzecznej 6C w Raszynie, wchodzącego w skład gminnego zasobu mieszkaniowego
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) - zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuje Komisję do protokolarnego spisania i wykonania ustawowego prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym nr 7, przy ulicy Nadrzecznej 6C w Raszynie w następującym składzie:
- Przewodniczący komisji: Monika Marszałek – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
- Członek komisji: Zbigniew Tokarz – Kierownik Geodezji Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,
- Członek komisji: Dariusz Osiadacz – Główny Specjalista w Referacie Kadr i Zrządzania,
- Beata Boros-Bieńko – Podinspektor w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.
§ 2.
- Lokal mieszkalny nr 7 wchodzi w skład gminnego zasobu mieszkalnego i jest położony w Raszynie przy ul. Nadrzecznej 6C.
- Konieczność przeprowadzenia protokolarnego spisu i wykonania prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym powstała na skutek zabezpieczenia wierzytelności wynikającej z zaległości w opłatach czynszu i świadczeń dodatkowych dotychczasowego lokatora, który zmarł i braku zgłoszenia się spadkobierców. Czynności opisane w zdaniu poprzednim pozwolą na zwolnienie lokalu celem przydziału go innym osobom oczekującym na przydział.
§ 3.
- Do zadań Komisji należy:
- spisanie znajdujących się w lokalu nr 7 przy ul. Nadrzeczna 6C rzeczy ruchomych,
- opróżnienie w/w lokalu z rzeczy ruchomych pozostawionych przez najemcę i ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utratą oraz złożenie do miejsca przechowania,
- zabezpieczenie lokalu mieszkalnego przed dewastacją i zajęciem przez osoby nieuprawnione, w szczególności poprzez wymianę zamków.
- Z czynności przeprowadzanych przez Komisję zostanie sporządzony protokół.
- Komisja może wykonywać czynności o których mowa w ust. 1 w asyście właściwych jednostek.
- Komisja jest odpowiedzialna za właściwe, dokładne i rzetelne spisanie protokołu oraz zabezpieczenie lokalu i znajdujących się w nim rzeczy.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ciastoń |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ciastoń |
Data wprowadzenia: | 2022-05-24 11:00:05 |
Opublikował: | Marcin Ciastoń |
Data publikacji: | 2022-05-25 15:35:40 |
Ostatnia zmiana: | 2022-05-25 15:36:03 |
Ilość wyświetleń: | 323 |