Raszyn, 06.06.2022 r.

Znak sprawy: IR.271.3.5.2020.EK

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000,00 zł

Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

1. Przedmiot zamówienia:

 

  1. Zadanie 1 - Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w Jaworowej ul. Warszawska 95, w zakresie wykonania nawierzchni bezpiecznej – Fundusz Sołecki Sołectwo Jaworowa I, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
  2. Zadanie 2 - Modernizacja placu zabaw przy ul. Falenckiej w Jankach – Fundusz Sołecki Sołectwo Janki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

2.  Kwota zabezpieczona w budżecie:

    dla zadania nr  1     21 138,21 netto   PLN   

                                                                    26 000,00 brutto  PLN

    dla zadania nr  2     40 650,41 netto   PLN    

                                    50 000,00 brutto  PLN

                               wysokość podatku VAT 23 %

3.  Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w dniu 20.05.2022 r. – znak sprawy IR.271.3.3.2020.EK

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia  01.06.2022 r. do godz. 1100 wpłynęły następujące oferty:

 

Zadanie nr 1 –  Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w Jaworowej ul. Warszawska 95, w zakresie wykonania nawierzchni bezpiecznej – Fundusz Sołecki Sołectwo Jaworowa I

Lp.

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto [zł]

Termin realizacji:

 

1

AS BUD Albert Śpiewakowski, ul. Ciołkosza 2/41, 03-134 Warszawa

36 875,40

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

2

Firma Rutkowski Tadeusz Rutkowski, ul. Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków

 

 

40 510,30

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

3

 

ABC EDUKACJA Rafał Biegaj

ul. Witosa 8, 07-320 Małkinia

 

29 520,00

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

4

 

BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek, ul. Kwiatowa 8 Rybie, 05-090 Raszyn

 

25 400,00

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

Zadanie nr 2 –  Modernizacja placu zabaw przy ul. Falenckiej w Jankach – Fundusz Sołecki Sołectwo Janki

Lp.

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto [zł]

Termin realizacji:

1

AS BUD Albert Śpiewakowski, ul. Ciołkosza 2/41, 03-134 Warszawa

 

71 403,96

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

2

Firma Rutkowski Tadeusz Rutkowski, ul. Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków

 

 

82 183,68

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

3

 

BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek, ul. Kwiatowa 8 Rybie, 05-090 Raszyn

 

65 400,00

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

4

 

Grupa Magic Garden Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 52-54, 88-100 Inowrocław

 

70 626,60

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

5. Rozstrzygnięcie i uzasadnienie:

Postepowanie w zakresie zadania nr 1 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż najtańsza oferta nie spełnienia warunków określonych w zapytaniu ofertowym – pkt VI (brak podpisu elektronicznego), natomiast pozostałe oferty Wykonawców przekraczają wartość środków zabezpieczonych w budżecie przez Zamawiającego na realizację zadania.

Postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż kwoty zaoferowane przez Wykonawców przekraczają wartość środków zabezpieczonych w budżecie przez Zamawiającego.

 

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie:

1)       Ewelina Kalinowska  

2)       Bolesław Sanecki