Ogłoszenie nr 2022/BZP 00211373/01 z dnia 2022-06-15

 

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.2.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.4.2.) Miejscowość: Raszyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: [1]/BZP 00211373/01

 

 

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-15 14:00

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00204189/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą: 2022-06-20 09:00

Po zmianie: 2022-06-21 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą: 2022-06-20 10:00

Po zmianie: 2022-06-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą: 2022-07-19

Po zmianie: 2022-07-20



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

Ogłoszenie nr 2022/BZP 00204189/01 z dnia 2022-06-10

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f0a947c-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204189/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10 12:24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odcinku od ul. Starzyńskiego do ul. Długiej w Ładach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f0a947c-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w pkt. XII oraz XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail:

iod@raszyn.pl

- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym

postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” znak:

ZP.271.1.22.2022.IW, prowadzonym w trybie podstawowym,

- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej

„ustawa Pzp”;

- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

-  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022.IW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.:

„Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji;

WAŻNE: Inwestycja „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty

budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60% Doświadczenie inspektora – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek

kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 2

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul.

Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 3

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul.

Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60% Doświadczenie inspektora – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 4

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena- waga kryterium 60% Doświadczenie inspektora – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

a) w zakresie posiadanego doświadczenia:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla każdego z zadań, na które składana jest oferta, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:

-               1 (jedną) usługę polegającą na nadzorze budowy /rozbudowy /przebudowy dróg asfaltowych wraz z infrastrukturą, tj. kanalizacją deszczową i/lub kanalizacją sanitarną i/lub siecią wodnokanalizacyjną, o wartości robót nie mniejszej niż 8 000

000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i/ lub zadanie nr 2; - 1 (jedną) usługę polegającą na nadzorze budowy/ rozbudowy /przebudowy dróg asfaltowych wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną i/lub linii niskiego napięcia i/lub oświetleniem o wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 i/ lub zadanie nr 4. b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:

Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym co najmniej:

-               1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania/ nadzorowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń (pełniącą rolę koordynatora zespołu), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia

29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (osoba wpisana na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego) oraz posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu/ nadzorowaniu budową polegającą na budowie /rozbudowie /przebudowie drogi o wartości co najmniej 8 000 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów zł) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;

-               1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania/ nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika robót), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (osoba wpisana na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego) oraz posiadająca doświadczenie w okresie ostatnich 5 latach w kierowaniu/ nadzorowaniu budową polegającą na budowie /rozbudowie /przebudowie dróg wraz z kanalizacją deszczową i/lub kanalizacją sanitarną i/lub siecią wodnokanalizacyjną o wartości co najmniej 8 000 000,00 zł brutto

(słownie: osiem milionów zł) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;

-               1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania/ nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia

29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (osoba wpisana na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego) oraz posiadająca doświadczenie w okresie ostatnich 5 latach w kierowaniu/ nadzorowaniu budową polegającą na budowie /rozbudowie /przebudowie dróg asfaltowych wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną i/lub linii niskiego napięcia i/lub oświetleniem , o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów zł) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 3; - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania/ nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (osoba wpisana na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego) oraz posiadająca doświadczenie w okresie ostatnich 5 latach w kierowaniu/nadzorowaniu budową polegającą na budowie /rozbudowie /przebudowie dróg asfaltowych wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną i/lub linii niskiego napięcia i/lub oświetleniem, o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów zł) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 4. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może posłużyć się tym samym doświadczeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.

2.             Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie – którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać poszczególni wykonawcy.

3.             Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3a do SWZ.

4.             Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 8.1 oraz 8.2 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz usług spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, tj.: nadzorze nad budową /rozbudową /przebudową dróg asfaltowych wraz z infrastrukturą, tj. kanalizacją deszczową i/lub kanalizacją sanitarną oraz siecią wodnokanalizacyjną, a także siecią telekomunikacyjną i/lub nN i/lub oświetleniem (w zależności od zadania, na które składana jest oferta)o wartości umów określonej w warunku wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub nadal są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania);

2. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ – odpowiednio dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, Wykonawca składa na wezwanie na dalszym etapie postępowania).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1,

2. Załącznik A do oferty – „doświadczenie posiadane przez inspektora nadzoru, który będzie brał udział w realizacji zamówienia” – służące do oceny ofert.

3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego będzie wynikać zakres czynności, które będą wykonywać poszczególni wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w Rozdziale VII SWZ – pkt. 7.3,

4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale IXSWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania.

5. Pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik Wykonawcy,

6.            Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ – pkt. 10.3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.            Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie – którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, z którego będzie wynikać, które odpowiednio: roboty budowlane/ usługi / dostawy będą wykonywać poszczególni wykonawcy.

2.            W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania, należy dołączyć do oferty odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych w zdaniu 1 dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

3.            Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ustawy i dołączą do oferty pełnomocnictwo wystawione w takiej samej formie jak oferta, obejmujące umocowanie w wyżej opisanym zakresie (lub ciąg pełnomocnictw).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w pkt. 23.6 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena- waga kryterium 60%

Doświadczenie inspektora – waga kryterium 40%

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inwestycja „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

 

 

Poniżej link do strony prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f0a947c-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056