Raszyn, 13.06.2022 r.

Znak sprawy: IR.271.3.7.2020.EK

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000,00 zł

Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

1. Przedmiot zamówienia:

 

Zadanie nr 1 - Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w Jaworowej ul. Warszawska 95, w zakresie wykonania nawierzchni bezpiecznej – Fundusz Sołecki Sołectwo Jaworowa I, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

2. Kwota zabezpieczona w budżecie:

     21 138,21 netto   PLN   

     26 000,00 brutto  PLN

                                                     wysokość podatku VAT 23 %

3. Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w dniu 06.06.2022 r. – znak sprawy IR.271.3.6.2020.EK

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia  10.06.2022 r. do godz. 1100 wpłynęła następująca oferta:

 

Zadanie nr 1 –  Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w Jaworowej ul. Warszawska 95, w zakresie wykonania nawierzchni bezpiecznej – Fundusz Sołecki Sołectwo Jaworowa I

 

Lp.

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto [zł]

Termin realizacji:

 

1

 

BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek, ul. Kwiatowa 8 Rybie, 05-090 Raszyn

 

25 400,00

 

3 miesiące od dnia zawarcia umowy

5. Rozstrzygnięcie i uzasadnienie:

Oferta Wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym w zamówieniu i przedstawia akceptowalną przez Zamawiającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie:

1)       Ewelina Kalinowska   

2)       Bolesław Sanecki