Zarządzenie Nr 113/2022
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 13.06.2022 roku

w sprawie przejęcia na własność Gminy Raszyn pojazdu usuniętego na podstawie art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, z późn. zm.) oraz art. 50a ust. 2 i ust. 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.) zarządza się co następuje:

§ 1.

  1. Stwierdza się, że Gmina Raszyn, z mocy ustawy, przejęła na własność następujący pojazd:

    Marka i model pojazdu: FORD MONDEO
    Nr rej. WY7487J
    VIN: WF04XXGBB42U34926
    Data usunięcia pojazdu: 21.09.2021 r.
     
  2. Pojazd, o którym mowa w ust. 1, usunięty z drogi na terenie Gminy Raszyn na podstawie art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym nie został odebrany przez uprawnioną osobę w terminie 6 miesięcy od dnia usunięcia.

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Raszyn.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.