Znak sprawy: IR.271.8. 5.2020

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn  

tel. 22 701 78 62, e-mail: inwestycje@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Dostawę gazu wysokometanowego typu E dla Strażnicy OSP we wsi Dawidy gm. Raszyn, zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 38 A do dnia 31.12.2023 r.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu wysokometanowego typu E dla Strażnicy OSP we wsi Dawidy gm. Raszyn, zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 38 A.

2.        Ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania Umowy do punktu poboru prognozuje się na poziomie 80 715 kWh.

3.        Okres dostawy od dnia 01.07.2022 r. do dnia 31.12.2023 r.

4.        Szczegółowy zakres dostawy gazu określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

5.        Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:

65210000-8 –dostawa gazu ziemnego

6.        Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

7.        Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1) wraz z pełnomocnictwem, o ile oferta jest podpisana przez pełnomocnika

2.        Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, NIP, REGON.

3.        Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.        W przypadku konieczności wyjaśnienia lub przesłania brakujących dokumentów, Zamawiający wezwie w ciągu 7 dni od otwarcia ofert Wykonawcę, który będzie zobowiązany do ich uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie  5 dni.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.        Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Maria Jasik-Sikorska, tel. /22/ 701-78-62.

2.        Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach 800-1400   od poniedziałku do piątku.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy przesłać drogą elektroniczną na adres inwestycje@raszyn.pl

w terminie do dnia 29.06.2022 r. do godz. 1000

opatrzoną podpisem elektronicznym: osobistym lub podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VII. Opis sposobu obliczania ceny                                                        

1.        Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić: maksymalną kwotę wynagrodzenie brutto za cały okres obowiązywania umowy, opłatę abonamentową oraz ceny jednostkowe netto.

2.        Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą, dla cen jednostkowych z dokładnością do pięciu miejsc po przecinku.

3.        Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.        Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.        Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, w której kryterium jest najniższa  ,,maksymalna kwota brutto”  Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.

2.        Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.        Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.        Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.        Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.        Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku niewłaściwie wypełnionego formularza ofertowego oraz braku dokumentów umożliwiających zawarcie umowy.

 

Załączniki:

1.        Formularz cenowo-ofertowy,

2.        Projektowane postanowienia umowy.