ZP.271.1.23.2022.IW(3)
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Gmina Raszyn uprzejmie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na: „Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2022 roku” wybrana została oferta nr 1 firmy:
Fagus Sp. z o. o.
Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa
- z łączną ceną za wykonanie zamówienia: 448 488,09 zł brutto
- z terminem płatności faktury: 30 dni
- z terminem realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2022 r.
Uzasadnienie wyboru:
oferta wybranego Wykonawcy odpowiada wymogom określonym w SWZ oraz w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, spośród złożonych ofert, oferta uzyskała najwyższą sumę punktów – 100,00. Oferta uzyskała: w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium termin płatności faktury – 40 pkt.
I. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Oferta nr 1
Fagus Sp. z o. o.
Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa
Łączna ryczałtowa cena oferty: 448 488,09 zł brutto
Firma deklaruje termin płatności faktury: 30 dni
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2022 r.
Oferta uzyskała w kryterium cena – 60 pkt., w kryterium termin płatności faktury – 40 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 punktów.
Oferta nr 2
"AG-COMPLEX" Sp. z o.o.
ul. Płytowa 14, 03-046 Warszawa
Łączna ryczałtowa cena oferty: 479 863,80 zł brutto
Firma deklaruje termin płatności faktury: 30 dni
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30 listopada 2022 r.
Oferta uzyskała w kryterium cena – 56,08 pkt., w kryterium termin płatności faktury – 40 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 96,08 punktów.