Ogłoszenie nr 2022/BZP 00272925/01 z dnia 2022-07-22

 

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Usługi

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f0a947c-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f0a947c-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272925/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22 13:32

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odcinku od ul. Starzyńskiego do ul. Długiej w Ładach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2022-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204189/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.:

„Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji;

WAŻNE: Inwestycja „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 2

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul.

Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

2022-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 3

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul.

Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Prawo budowlane z podziałem na zadania.

Zadanie nr 4

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul. Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach”

Przedmiot umowy obejmuje nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych w ramach inwestycji realizowanej przez Zamawiającego w zakresie: „Rozbudowy publicznej drogi gminnej nr 310614 w ul. Miklaszewskiego na odc. od ul.

Starzyńskiego w Dawidach Bankowych do ul. Długiej w Ładach” dla każdej z branż.

W zakresie każdego z zadań (każdej z branż) inspektor nadzoru nadzorował będzie prace wykonywane przez wyłonionego w oddzielnym postepowaniu Wykonawcę w zakresie swoich kompetencji.

W ramach inwestycji wykonana zostanie:

1)  rozbudowa w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów publicznych i indywidualnych, ścieżki rowerowej, chodnika, miejsc

postojowych oraz zatok autobusowych;

2)  rozbudowa istniejącego przepustu zlokalizowanego na rowie melioracyjnym R-65;

3)  przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego oraz linii nN, na odcinkach przynależących do PGE Dystrybucja oraz EON (dawnej Innogy);

4)  budowa odcinka kanalizacji deszczowej oraz przykanalików, studni, wpustów deszczowych;

5)  budowa/ przebudowa sieci wodociągowej w tym przyłączy wodociągowych w granicach pasa drogowego;6) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego;

7)    przebudowa sieci gazowej z przyłączami;

8)    przebudowa sieci telekomunikacyjnej Orange Polska;

9)    budowa kanału technologicznego;

10)  wprowadzenie stałej organizacji ruchu;

11)  wykonanie innych robót i prac niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76506 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX PROJEKT Witold Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891214740

7.3.3) Ulica: Przy Lesie 7

7.3.4) Miejscowość: Strzeniówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46371,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46371,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200

7.3.3) Ulica: Kielecka 37

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46371,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX PROJEKT Witold Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891214740

7.3.3) Ulica: Przy Lesie 7

7.3.4) Miejscowość: Strzeniówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX PROJEKT Witold Pietrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891214740

7.3.3) Ulica: Przy Lesie 7

7.3.4) Miejscowość: Strzeniówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące