Zarządzenie Nr 169/2022 Wójta Gminy Raszyn z dnia 22 sierpnia 2022 r. w sprawie powołania Komisji do protokolarnego spisania i wykonania ustawowego prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym nr 4, przy ul. Lotniczej 2 w Raszynie, wchodzącego w skład gminnego zasobu mieszkaniowego
Zarządzenie Nr 169/2022
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 22 sierpnia 2022 r.
w sprawie powołania Komisji do protokolarnego spisania i wykonania ustawowego prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym nr 4, przy ul. Lotniczej 2 w Raszynie, wchodzącego w skład gminnego zasobu mieszkaniowego
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) - zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuje Komisję do protokolarnego spisania i wykonania ustawowego prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym nr 2, przy ulicy Lotniczej 2 w Raszynie w następującym składzie:
- Przewodniczący komisji: Monika Marszałek – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
- Członek komisji: Zbigniew Tokarz – Kierownik Geodezji Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,
- Członek komisji: Dariusz Osiadacz – Główny Specjalista w Referacie Kadr i Zrządzania,
- Beata Boros-Bieńko – Podinspektor w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.
§ 2.
- Lokal mieszkalny nr 4 wchodzi w skład gminnego zasobu mieszkalnego i jest położony w Raszynie przy ul. Lotniczej 2.
- Konieczność przeprowadzenia protokolarnego spisu i wykonania prawa zastawu na rzeczach ruchomych najemcy znajdujących się w lokalu mieszkalnym powstała na skutek zabezpieczenia wierzytelności wynikającej z zaległości w opłatach czynszu i świadczeń dodatkowych dotychczasowego lokatora, który wyrokiem Sądu Rejonowego w Pruszkowie I Wydział Cywilny Sygn. Akt I C 879/21 z dnia 24.06.2022 r. został zobowiązany do opuszczenia i opróżnienia lokalu oraz wydania go Gminie Raszyn. Czynności opisane w zdaniu poprzednim pozwolą na zwolnienie lokalu celem przydziału go innym osobom oczekującym na przydział.
§ 3.
- Do zadań Komisji należy:
- spisanie znajdujących się w lokalu nr 4 przy ul. Lotniczej 2 rzeczy ruchomych,
- opróżnienie w/w lokalu z rzeczy ruchomych pozostawionych przez najemcę i ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utratą oraz złożenie do miejsca przechowania,
- zabezpieczenie lokalu mieszkalnego przed dewastacją i zajęciem przez osoby nieuprawnione, w szczególności poprzez wymianę zamków.
- Z czynności przeprowadzanych przez Komisję zostanie sporządzony protokół.
- Komisja może wykonywać czynności o których mowa w ust. 1 w asyście właściwych jednostek.
- Komisja jest odpowiedzialna za właściwe, dokładne i rzetelne spisanie protokołu oraz zabezpieczenie lokalu i znajdujących się w nim rzeczy.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ziętara |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ziętara |
Data wprowadzenia: | 2022-08-24 12:40:08 |
Opublikował: | Marcin Ciastoń |
Data publikacji: | 2022-08-29 17:37:12 |
Ostatnia zmiana: | 2022-08-29 17:37:17 |
Ilość wyświetleń: | 144 |