obrazek

RFZ.271.10.2022.ŁO

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

 

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn

tel. /022/701-77-70 , faks /22/701-77-71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszynie przy ul. Sportowej 1A w Raszynie w zakresie posadzki, ścian i sufitu na klatce schodowej i korytarzu oraz posadzki, stolarki drzwiowej, ścian, sufitu, armatury z białym montażem w łazience strażnicy.

 

Niniejsze zamówienie objęte jest umową o dofinansowanie, zawartą przez Gminę Raszyn z Województwem Mazowieckim w dniu 21.07.2022 r.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.       Przedmiotem zamówienia będzie remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszynie przy ul. Sportowej 1A w Raszynie w zakresie posadzki, ścian i sufitu na klatce schodowej i korytarzu oraz posadzki, stolarki drzwiowej, ścian, sufitu, armatury z białym montażem w łazience strażnicy.

2.       Opis technologii:

usługa/opis

ilość

j.m.

Klatka schodowa

 

 

Zabudowa płytą KG otworu okiennego nad wejściem

1

usługa

Demontaż płytek ceramicznych z wyrównaniem ścian

86

m2

Wykonanie gładzi na powierzchni ścian

86

m2

Naprawa powierzchni sufitu

23,8

m2

Malowanie powierzchni ścian i sufitów

109,5

m2

Montaż przedścianki ( przy schodach)

10

m2

Montaż cokołów z terakoty przy podłodze: spocznik i wejście)

22

mb

Montaż cokołów z terakoty przy stopniach schodów

21

szt.

Montaż oświetlenia typu Plafon LED o mocy. Min. 42W z regulacją mocy i barwy światła

4

szt.

Szatnia

 

 

Demontaż płytek ceramicznych z wyrównaniem ścian

35,3

m2

Demontaż pisuaru, umywalki, wc

1

usługa

Klejenie płyt KG na powierzchni ścian po skuciu płytek

29,5

m2

Wykonanie zabudowy rur kanalizacyjnych `

4,8

mb

Montaż cokołów plastikowych z uszczelką

12,5

mb

Naprawa powierzchni sufitu

5,8

m2

Malowanie powierzchni ścian i sufitów

35,3

m2

Montaż oświetlenia typu Plafon LED o mocy. Min. 42W z regulacją mocy i barwy światła

2

szt.

Łazienka

 

 

Zamurowanie otworu okiennego 2.5 m2

1

szt.

Demontaż płytek ceramicznych z wyrównaniem ścian

15,6

m2

Demontaż wc i umywalki

1

usługa

Przygotowanie powierzchni ścian do montażu glazury/gres

15,6

m2

Przesunięcie instalacji kanalizacyjnej do wc

1

usługa

Montaż stelaża podwieszanego do  wc z zabudową KG

1

szt.

Montaż glazury/gres 30/60 na powierzchni ścian

15,6

m2

Malowanie powierzchni sufitu

2,6

m2

Montaż umywalki i baterii umywalkowej

1

szt.

Montaż muszli klozetowej i deski

1

szt.

Montaż oświetlenia typu Plafon LED o mocy. Min. 42W z regulacją mocy i barwy światła

2

szt.

3.        W ramach prowadzonych prac wykonawca zapewni wszelkie materiały budowlane oraz wykończeniowe zgodne z wymaganiami zamawiającego.

4.       Okres gwarancji – minimum 12 miesięcy.

5.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7.       Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 3 tygodnie od daty podpisania umowy.

8.     Postępowanie prowadzone jest w języku polskim .

 

III. Opis kryteriów wyboru:

Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami przy wyborze oferty:

1.       Cena – 95 pkt.

2.       Okres gwarancji – 5 pkt.

·     Kryterium cena:

_____ C = cena najniższa / cena ofertowa x 95

·     Kryterium okres gwarancji:

_____ 12 miesięcy – 0 pkt.

_____ 24 miesiące – 2,5 pkt.

_____ 36 miesięcy – 5 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów

 

IV. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

 

V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.       Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

 

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

 

VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:

·         Pani Anna Wierzbicka - Abramska pod nr tel. /022/ 701-78-78, e-mail awierzbicka@raszyn.pl

·         Pan Łukasz Orzana pod nr tel. /022/ 701-78-04, e-mail lorzana@raszyn.pl

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 – 18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00 – 16.00, piątek godz. 8.00 – 14.00

 

VIII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 22.09.2022 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail: rfz@raszyn.pl oraz lorzana@raszyn.pl

 

IX. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

X. Informacje o formalnościach

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.

2.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.

3.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

4.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

6.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.

2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 12019 ze zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń.zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm. ),  przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),

5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  obsługa prawna

c)  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.

6.   W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)   prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;

d)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.

7.    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

8.    Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

9.    Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.

10.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

Załączniki:

1.       Formularz cenowo-ofertowy

2.       Wzór umowy