Ogłoszenie nr 2022/BZP 00358696/01 z dnia 2022-09-21

 

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Usługi

Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania:

niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5d69a7e-149f-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d69a7e-149f-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358696/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21 15:28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 

1.3.3 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i ośrodków szkolno-wychowawczych

1.3.4 Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Raszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294048/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.

275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2022.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 730027,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie: dowozu uczniów z terenu Gminy Raszyn do szkół z podziałem na zadania: niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki oraz do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn w roku szkolnym 2022/2023.

Usługa transportu uczniów niepełnosprawnych w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3 z terenu Gminy Raszyn objętych kształceniem specjalnym, w zakresie dowozu dzieci do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych wraz z powrotem do domu, świadczona będzie przez wszystkie dni nauki szkolnej okresie od dnia 1 września 2022r. do dnia 23 czerwca 2022 r., na różnych trasach odpowiednio w dla każdego z zadań.

W ramach zamówienia, do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych dowożonych będzie łącznie 19 dzieci do różnych placówek – na różnych trasach – odpowiednio dla każdego z zadań:

Zadanie nr 1

„Raszyn-Warszawa-Warszawa-Raszyn”

W ramach zadania nr 1, przewidywane jest przewożenie 6 dzieci uczęszczających do niżej podanych placówek:

1)  Warszawa ul. Białobrzeska 44 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 109 Dla Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością

Ruchową i Złożoną – 2 (dwoje) dzieci: Rybie ul. Mała oraz Rybie ul. Spacerowa,

Powyższe dzieci poruszają się na elektrycznym wózku inwalidzkim, w związku z tym Wykonawca musi posiadać pojazd dostosowany do przewożenia elektrycznych wózków inwalidzkich.

2)  Warszawa, ul. Hafciarska 80/86 – Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 244 – 1 (jedno) dziecko: Raszyn ul. 19 Kwietnia

3)  Warszawa, ul. Skaryszewska 8 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 89 – 1 (jedno) dziecko: Raszyn, ul. Grocholicka

4)  Warszawa, ul. Różana 22/24– Zespół Szkół Specjalnych Nr 99 – 1 (jedno) dziecko: Raszyn Al. Krakowska,

5)  Warszawa, ul. Namysłowska 10 – Zespół Szkół Specjalnych Nr 38 – 1 (jedno) dziecko: Raszyn, ul. Nadrzeczna

Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. (max. 186 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 161820 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Dowóz dzieci na trasie -

„Raszyn-Piaseczno-Józefów-Józefów-Piaseczno-Raszyn”

W ramach zadania nr 2, przewidywane jest przewożenie 5 dzieci uczęszczających do niżej podanych placówek:

1)  Piaseczno, ul. Szpitalna 12 – Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy – 4 (czworo) dzieci: Dawidy Bankowe ul.

Skrzetuskiego, Sękocin Stary ul. Al. Krakowska, Falenty ul. Al. Hrabska, Podolszyn Nowy ul. Pogodna.

2)  Józefów, ul. Główna 10 – 1 (jedno) dziecko do Internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii „Jędruś”: Laszczki ul.

Leśna

Wykonawca zapewni dowóz ucznia do internatu w poniedziałki a odbiór w piątki.

Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. (max. 186 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 134850 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 3 - Dowóz dzieci na trasie „Raszyn-Pruszków-Pruszków-Raszyn”

W ramach zadania nr 3, przewidywane jest przewożenie 8 dzieci uczęszczających do niżej podanych placówek:

1)  Pruszków, ul. Wapienna 2 – Zespół Szkół Specjalnych - 7 (siedmioro) dzieci: Rybie ul. 19 Kwietnia (dwoje dzieci), Nowe Grocholice ul. Waryńskiego, Jaworowa ul. Ukośna, Jaworowa ul. Przechodnia, Jaworowa ul. Osiedlowa, Rybie ul.

Turystyczna

2)  Pruszków, ul. Wapienna 2 – 1 (jedno) dziecko do Internatu przy Zespole Szkół Specjalnych, dziecko: Janki ul. Wspólna.

Wykonawca zapewni dowóz ucznia do Internatu w poniedziałki a odbiór w piątki.

Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. (max. 186 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 215760 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 4

„Dowóz dzieci z terenu Gminy Raszyn do szkół podstawowych i Centrum Sportu Raszyn autobusem na wyznaczonej trasie według rozkładu jazdy”.

Usługa transportowa polegająca na dowozie dzieci z terenu Gminy Raszyn autobusem na wyznaczonej trasie według rozkładu jazdy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, świadczona będzie na trasie do:

-               Szkoły Podstawowej w Ładach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ładach przy ul. ul. Długiej 49 w Dawidach Bankowych,05-090 Raszyn

-               Szkoły Podstawowej w Sękocinie przy ul. Wierzbowa 5 w Słominie, 05-090 Raszyn - Centrum Sportu Raszyn w Raszynie przy ul. Sportowej 30, 05-090 Raszyn.

Usługa świadczona będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, w terminie od dnia 2 września 2022 r. do dnia 22 czerwca 2023

r. (max. 1845 dni roboczych w okresie obowiązywania umowy). Szacunkowa dzienna liczba kilometrów na wskazanej trasie, to ok. 170 km dziennie .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 276000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Turystyczne Kliper Zbigniew Bartoszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341428776

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego, 4/23

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Turystyczne Kliper Zbigniew Bartoszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013040469

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego, 4/23

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208320 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208320 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Turystyczne Kliper Zbigniew Bartoszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013040469

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego, 4/23

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255355,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273424 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Zofia Wisińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251968163

7.3.4) Miejscowość: Kienkówka 66

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270452 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Od 2022-09-06 do 2023-06-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy