Raszyn, dnia 23 września 2022 r.

 

ZP.271.1.34.2022.IW(2)

 

 

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Działając zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm./, Gmina Raszyn zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2022/2023 z podziałem na częścina podstawie art. 255 pkt. 3.

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.