Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/15/2007

Dane zamawiającego

 

Nazwa

Gmina  Raszyn

 

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

 

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

 

Telefon

(022) 701-77-78

 

Dane zamówienia

 

Data ogłoszenia

2007-04-27

 

Przedmiot zamówienia publicznego

BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINĘ RASZYN:

w zakresie:

- remontów nawierzchni bitumicznych,

- remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych,

- remontów nawierzchni brukowych,

- naprawy dróg gruntowych i z destruktu,

- remontów i wykonania dróg z destruktów,

 

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

 

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45.23.31.42-6

45.23.32.52-0

45.23.32.22-1

45.23.33.00-2

45.23.24.50-1

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

Liczba zadań

1

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

Do 31.12.2007r.

 

 

Warunki uczestnictwa

 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10, ust. 2 pkt. 1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.)

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.:

a)       wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat., a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie
min. 2 zadania /siłami własnymi/ odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie ).

b)       dysponują osobami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia,

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4/  Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

5/ Wniosą wadium

 

 

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

      Złożenie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż  6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/,

2/ dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenia społeczne,

 3/ wykaz zrealizowanych w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, co najmniej 2 zadania /wykonane siłami własnymi/ odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (poparte dokumentami
potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie),

4/ wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia – min. 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi i posiadającymi wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa,

5/ posiadają niezbędny sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia

6/ posiadają aktualny dokument ubezpieczenia w związku z wykonywaną działalnością.

 

 

Dane pracownika upoważnionego do kontaktów

 

Imię i nazwisko

Bronisław Skowroński                                                Dorota Roguska-Niewczas                        

 

 

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

w poniedziałki i czwartki w godz. 11.00 – 17.00
oraz we wtorki, środy i  piątki w godz. 9.00-15.00

 

Sposoby odbioru formularza

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro) lub

        za zaliczeniem pocztowym (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu:
        022 701 78 01, 022, 701 77 78)

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

 

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

 

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego

 

 

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

 

 

Termin składania ofert (wniosków)

2007-05-30, godz.10:00

 

Atrybuty przetargów

 

Wartość zamówienia

powyżej 60 tys. Euro

 

 

Okres związania ofertą

60 dni od daty składania ofert

 

 

Kryterium:

·         cena brutto

 

 

100%

 

Wadium

15 000 /piętnaście tysięcy złotych/

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

 

 

     Numer lokalu

       102

 

 

Data otwarcia

2007-05-30

 

 

Godzina otwarcia

10:30

 

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm./, Urząd Gminy Raszyn uprzejmie informuje, iż w przedmiarze robót kosztorysu ślepego koryguje się pozycję nr 33 o treści „Nawierzchnia z destruktu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm” w sposób następujący obmiar robót zmienia się z 30.000,00 m2  na 3.000,00 m2

Pozostałe pozycje kosztorysowe pozostają bez zmiany.

Uprzejmie prosi się o uwzględnienie zmiany w kosztorysie ofertowym.