Zarządzenie Nr 252/2022
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 15 listopada 2022 r.

w sprawie powołania komisji do dokonania przeglądu dokumentacji niejawnej w Urzędzie Gminy Raszyn

Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2019 r. poz.742 oraz z 2022 poz.655 i 1933) zarządzam, co następuje:

§ 1.

  1. Powołuje się komisję w celu okresowego przeglądu dokumentacji niejawnej w Urzędzie Gminy Raszyn, zwaną dalej „komisją”, w składzie:
    1. Waldemar Pielat – przewodniczący;
    2. Adam Korniejew - członek;
    3. Monika Pakuła – członek.

§ 2.

  1. Komisja dokona przeglądu dokumentów niejawnych zgromadzonych w Kancelarii Materiałów Niejawnych i dokona sprawdzenia ich stanu ewidencyjnego i stanu faktycznego, w tym pieczęci i stempli, w szczególności:
    1. dokumentów posiadających wartość archiwalną, dla których minął ustawowy okres ochrony;
    2. dokumentów nieposiadających wartości archiwalnej, dla których minął ustawowy okres ochrony.
  2. Dokumenty posiadające wartości archiwalną, dla których minął ustawowy okres ochrony, komisja przekaże do archiwum zakładowego, a dokumenty nieposiadające wartości archiwalnej do zniszczenia.

§ 3.

Komisja przeprowadzi czynności wymienione w § 2 w terminie do dnia 30.12.2022 r.

§ 4.

Dokumenty zakwalifikowane przez komisję do przekazania do archiwum zakładowego, po naniesieniu odpowiednich zmian i adnotacji na dokumentach oraz dziennikach ewidencyjnych, zostaną skompletowane w teczkach tematycznych i po ich opisaniu przekazane do archiwum zakładowego jako sprawy jawne.

§ 5.

Sprawozdanie z dokonanych czynności przewodniczący komisji przedłoży Wójtowi w terminie 14 dni od daty zakończenia pracy komisji.

§ 6.

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.

§ 7.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.