Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/25/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

2007-05-17

Przedmiot zamówienia publicznego

Budowa sieci wodociągowej O 160 w ulicach: Złota, Pogodna, Długa, Wygody, bez nazwy we wsi Podolszyn Nowy Gmina Raszyn”

w zakres robót wchodzą budowa wodociągu w ulicach:

ul. Złota - odcinek o dł. 1048,50 mb

ul. Wygody - odcinek o dł. 341,50 mb

ul. Długa:

ul. Pogodna:                                - o łącznej długości 1199,00 mb

ul. bez nazwy:

ul. Złota ciąg dalszy

które włączone będą do istniejącego wodociągu O160 PCV w ul. Raszyńskiej we wsi Jaworowa

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata.

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45-23-13-40

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 31.12.2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

§          prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności
gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.)

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.
3 (trzech) robót
(rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 500 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie)
.

3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

          1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/.

          1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, będącą członkiem /posiadającą wpis/ na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł.

5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak 100 tys. zł.

6/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji.

7/ Wniosą wadium

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku:

A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego,

B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy(składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

2.6/ wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.
3 (dwóch) robót
(rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 500 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie)
.

2.7/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

          1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/.

          1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, będącą członkiem /posiadającą wpis/ na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/.

2.8/ Wykazu robót które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców)

2.9/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową -informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 150 tys. zł ).

2.10/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 100 tys. zł.

2.11/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji.

2.12/ Wniosą wadium

 

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z
Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. „Warunków udziału w postępowaniu”.

 

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Marek Wandel, Zenon Franczuk                Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 10.00 – 18.00

wtorek, środa, piątek w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 ) – cena SIWZ 50,- zł

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2007-06-22     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   15 000 /piętnaście tysięcy złotych/

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2007-06-22

Godzina otwarcia

12:30

Data wysłania ogłoszenia do BZP

2007-05-15

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm./, Urząd Gminy Raszyn uprzejmie informuje, iż w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia błędnie podany został podatek od towarów i usług – VAT – 22%.

Poprawnie naliczona stawka podatku VAT winna wynosić - 7%

Pozostałe warunki SIWZ pozostają bez zmiany.

Uprzejmie prosi się o uwzględnienie zmiany przy obliczaniu ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.