Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-3410/PN/30/2007

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a,

05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

Data ogłoszenia

2007-06-06

Przedmiot zamówienia publicznego

„Ocieplenie i zwiększenie spadku stropodachu budynku przy ul. Sportowej 10 w Raszynie”. W zakres robót wchodzi:

1. Roboty murowe:

-         Przemurowanie – podniesienie kominów o wysokość docieplenia stropodachu, z obsadzeniem kratek wentylacyjnych, wykonaniem czapek, tynkowaniem i malowaniem,

-         Przemurowanie ścianki na gzymsie (wzdłuż dłuższej krawędzi dachu tzw. okap kątowy)
do wysokości powierzchni połaci, ocieplenie i tynkowanie jak elewacja,

-         Podwyższenie ścianki kolankowej, ocieplenie i tynkowanie jak elewacja.

2. Termoizolacja i pokrycie stropodachu

-         Izolacja stropodachu klinami z płyt styropianowych EPS 100 – 040 o powierzchni 317 m2
o grubości 10-40 cm mocowanymi do podłoża kołkami,

-         Wykonanie dwuwarstwowego krycia papą termoizolacyjną modyfikowaną SBS nie gorszą niż POLBIT.

3. Wykonanie obróbek blacharskich

-         Wymiana pasa nadrynnowego, wykonanie obróbek ściany kolankowej z blachy powlekanej
o pow. 32 m
2;

-         Wymiana rynny o śr. 110 mm dł. 36,3 m, wymiana rur spustowych o śr. 125 mm dł. 40,4 m
z PCV.

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata.

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.26.00.00-7

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 15.09.2007 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

6.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163).

6.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

§  prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.)

6.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj.:

6.3.1/ Wykaz wykonanych (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) robót (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia /tj. roboty ogólnobudowlane, remontowe/, o wartości minimalnej 50 tys. zł. brutto każda ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie )
.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

  2.2/ Wykaz wykonanych (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) robót (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia /tj. roboty ogólnobudowlane, remontowe/, o wartości minimalnej 50 tys. zł. brutto każda ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie )
.

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Maria Jasik-Sikorska                   Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 10.00 – 18.00

wtorek, środa, piątek w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§       w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )

     (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,

       022, 701 77 78 )

§       ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2007-06-15     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

2007-06-15

Godzina otwarcia

10:30