O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r. /Dz. U. nr 82 poz. 560 z 11 maja 2007 r./
2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
a) prowadzą działalność na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),
b) posiadają aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów – osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r. – (podstawa prawna art. 28 ustawy o odpadach),
(*) c) posiadają aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów - osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251.). o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r. – (podstawa prawna art. 26 ustawy o odpadach),
(*) Uwaga:
W przypadku, gdy Wykonawca, który łącznie prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz zbierania lub transportu odpadów, jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów – art. 32 ust. 1 Ustawy o odpadach.
UWAGA:
W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:
- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1/, 2/.
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.
2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.
2.2/ aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów – osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) ustawy o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r.
2.3/ aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów - osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251)o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt
Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:
|
Imię i nazwisko |
Helena Małuj, Dorota Roguska-Niewczas |
Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: |
w poniedziałki i czwartki w godz. 11.00 – 17.00 oraz we wtorki, środy i piątki w godz. 9.00-15.00 |
Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): |
§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 )
§ cena SIWZ – 10 zł,
§ ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl. |
W siedzibie zamawiającego - numer lokalu |
113 |
Miejsce i termin składania ofert |
Sposób składania |
w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a |
Numer lokalu |
Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców |
Termin składania ofert |
2007-06-26, godz. 12:00 |
Atrybuty przetargów |
Wartość zamówienia |
Powyżej 14 tys. Euro |
Okres związania ofertą |
30 dni od daty składania ofert |
Język, w którym należy sporządzić ofertę |
Polski |
Kryterium cena |
Najniższa cena |
Miejsce i termin otwarcia ofert |
Miejsce otwarcia ofert |
w siedzibie zamawiającego |
Numer lokalu |
Sala konferencyjna – pokój nr 102 |
Data otwarcia |
2007-06-26 |
Godzina otwarcia |
12:30 |
|
|
|
|
|
| |