Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-3410/PN/32/2006.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r.

/Dz. U. nr 82 poz. 560 z dnia 11 maja 2007 r./

 

Data ogłoszenia

2007-06-15

Przedmiot zamówienia publicznego

 

Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie zhigienizowanych, ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w oczyszczalni ścieków w  m. Falenty gm. Raszyn

Przewidywana ilość osadów około 1 300 Mg.

 

Zakres zamówienia obejmuje:

sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie zhigienizowanych, ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w terminach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, na podstawie jednorazowych zleceń, w zależności od potrzeb.

 

Odzysk lub unieszkodliwianie osadów może odbywać się metodami przewidzianymi
w załącznikach nr 5 (Procesy odzysku) i nr 6 (Procesy unieszkodliwiania odpadów)
do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251)
za wyjątkiem składowania na składowiskach, o ile dopuszczają one możliwość zagospodarowania osadów ściekowych

 

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 90.12.23.00-1

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 od daty podpisania umowy do  31.12.2007 r. albo do wyczerpania limitu 1 300 Mg

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r. /Dz. U. nr 82 poz. 560 z 11 maja 2007 r./

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

a)       prowadzą działalność na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

 b)  posiadają aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów – osadów ściekowych
o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r. –  (podstawa prawna art. 28 ustawy o odpadach),

(*) c) posiadają aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów - osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251.). o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r. – (podstawa prawna art. 26 ustawy o odpadach),

(*) Uwaga:

W przypadku, gdy Wykonawca, który łącznie prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz zbierania lub transportu odpadów, jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania lub transportu odpadów – art. 32 ust. 1 Ustawy o odpadach.

 

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

 - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1/, 2/.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/  Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów – osadów ściekowych o kodzie
19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) ustawy o kodzie 19 08 09
, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r.

   2.3/ aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów - osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 lub na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251)o kodzie 19 08 09, wydaną na okres obejmujący przewidziany czas obowiązywania umowy tj. nie krótszy niż do 31 grudnia 2007 r.

  

UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Helena Małuj,                                           Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki i czwartki w godz. 11.00 – 17.00
oraz we wtorki, środy i piątki w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 )

§         cena SIWZ – 10 zł,

§         ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2007-06-26, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  Powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

Język, w którym należy sporządzić ofertę

Polski

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2007-06-26

Godzina otwarcia

12:30

 

      

Zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r.
/Dz. U. z  11 maja 2007 r. nr 82 poz. 560/, Urząd Gminy Raszyn uprzejmie informuje, iż w formularzu ofertowym  - załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia błędnie podana została ilość zhigienizowanego osadu ściekowego -
2 500 Mg

poprawna ilość zhigienizowanego osadu ściekowego winna wynosić 1 300 Mg

Pozostałe warunki SIWZ pozostają bez zmiany.

Uprzejmie prosi się o uwzględnienie zmiany przy obliczaniu ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.