Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/35/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szkolna  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

10-07-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

„Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Warszawska – Długa - Złotych Łanów we wsi Dawidy na terenie Gminy Raszyn”

w zakres robót wchodzi:

1. Montaż kompletnej sygnalizacji na w/w skrzyżowaniu,

2. Wymiana opraw istniejących na sodowe – szt. 14,

3. Przebudowa układu drogowego polegająca na

a)         korektach łuków skrzyżowań,

b)         wymianie krawężników,

c)         budowie chodników,

d)         wykonaniu nowych nakładek na jezdniach w obrębie przebudowy drogowej.

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 1 rok

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.31.62.21-4

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 8 tygodni od daty podpisania umowy

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na­kładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi lub Podwykonawców) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie dróg na terenie miejskim o wartości min. 250 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).

3.2/ wykażą się realizacją (siłami własnymi lub Podwykonawców) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) robót budowlanych polegających na budowie sygnalizacji świetlnych o wartości min. 250 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami  potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).

3.3/ Dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia tj:

      - min 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg i posiadające wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

      - min. 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej i posiadające wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (Dz. U. 11 maja 2007 r. nr 82 poz. 560).

2/ dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  

2.2/ Wykaz wykonanych (siłami własnymi lub Podwykonawców) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) robot budowlanych polegających na budowie lub remoncie dróg na terenie miejskim o wartości min. 250 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie),

2.3/ Wykaz wykonanych (siłami własnymi lub Podwykonawców) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) robót budowlanych polegających na budowie sygnalizacji świetlnych o wartości min. 250 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami  potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ),

2.4/ Wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadająca stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i posiadająca wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego tj.

      - min 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg i posiadające wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

      - min. 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności elektrycznej i posiadające wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

2.5/ Wykaz prac wykonywanych przez Podwykonawców ze wskazaniem w ofercie, którą część zmówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom

6/ Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej

7/ Parafowany /każda strona/ wzór umowy

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Witold Ruszczyński                                Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

31-07-2007     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena – 100%

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

31-07-2007

Godzina otwarcia

10:30