Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/36/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szkolna  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

10-07-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

Wykonanie remontu nawierzchni ulicy Dolnej na terenie Gminy Raszyn na odcinku 577 mb.

w następującym zakresie:

1.          1. Oznakowanie robót zgodnie z opracowanym i uzgodnionym projektem organizacji ruchu

2.          2. Roboty rozbiórkowe:

- rozbiórkę krawężników betonowych 15x30 cm,

- rozbiórkę chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm,

3.          3. Wymianę konstrukcji drogowej jezdni:

- jezdnia asfaltowa – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,

- jezdnia asfaltowa  - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,

- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm,

- krawężniki uliczne betonowe 15x30, wibroprasowane, dwuwarstwowe na ławie betonowej

   z betonu B-10,

- obrzeża 6x20, na podsypce piaskowej,

- regulacja urządzeń podziemnych

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 lata

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.11.12.91-4, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1,

45.23.32.55-0, 45.23.32.93-9

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 31 października 2007 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r.(tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 ze zm.)

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

        - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.  U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją (siłami własnymi lub Podwykonawców) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwa) zamówień (rozpoczętymi i zakończonymi), odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.
polegającymi na remoncie (również cząstkowym) lub budowie nawierzchni ulic, o wartości min. 300 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).

3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

a) 2 osobami ( Kierownik Budowy i Majster ), posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, i posiadającymi wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

b) 15 pracownikami, posiadającymi niezbędne kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia

3.3/ dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:

   a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. zł

b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 300 tys. zł.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2

 Ustawy  p.z.p.

2 dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/

2.2Wykazu wykonywanych (siłami własnymi lub Podwykonawców) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwa) zamówień (rozpoczętymi i zakończonymi), odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającymi na remoncie (również cząstkowym) lub budowie nawierzchni ulic, o wartości min. 300 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)-

2.3 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. min.

a)  2 osobami (Kierownik Budowy i Majster), posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, i posiadającymi wpis na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

b) 15 pracownikami, posiadającymi niezbędne kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia

2.4 Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem

2.5 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, ze wskazaniem, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom (wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców)

2.6 Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawionej nie wcześniej niż
3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków (wymagana wysokość: co najmniej 300 tys. zł )

2.7 Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 300 tys. zł.

6/ Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej

7/ Parafowany /każda strona/ wzór umowy

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Anna Wierzbicka, Roman Łyszcz                  Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

31-07-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena – 90%, termin wykonania – 10%

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

31-07-2007

Godzina otwarcia

12:30

 

Zamawiający, Wójt Gminy Raszyn informuje, że wpłynęło niżej wymienione pytanie dotyczące wykonania nawierzchni ulicy Dolnej:

Pytanie nr 1:

Czy do wykonania nawierzchni asfaltowej, przewidziana jest kategoria ruchu KR.1-2 afsalt D 50/70 i D35/50 wg. PN-S-96025/200?

W SST występują dwie wersje: Warstwa ścieralna i wiążąca dla KR. 1-2 oraz nawierzchnia z mieszanki mineralno-grysowej (SMA) – warstwa ścieralna dla KR. 1-2?


Odpowiedź:
Referat Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Raszyn, informuje, że na niniejszej ulicy przewidziana jest kategoria ruchu jak w zapytaniu. Warstwa ścieralna i wiążąca dla KR1-2, przewidziany jest z betonu asfaltowego bez SMA.

 

Pytanie nr 2:

Czy pod nawierzchnię z kostki gr. 8 cm – pow. 308,76 m2 nie należy wykorytować
tej powierzchni?
 

Odpowiedź:

            Zamawiający nie widzi potrzeby wykonywania korytowania nawierzchni pod kostkę brukową gr. 8 cm.

 

 

Jednocześnie informujemy, że w przedmiarze robót na wykonanie nawierzchni ulicy Dolnej, zostały dwukrotnie zamieszczone /winny być raz/ następujące pozycje:

- pkt. 1.1 – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych
                    /drogi/ w terenie równinnym/,

- pkt. 4.1 – regulacja pionowa studzienek rewizyjnych wykonana betonem

- pkt. 6.1 – umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10 (35kg/szt). Wypełnienie wolnych
                    przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa