Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/38/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szkolna  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

12-07-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

„Dowóz dzieci do szkół podstawowych w Ładach, Sękocinie oraz Gimnazjum nr 1 w Raszynie wraz z powrotem”

I TRASA
(14 km) – Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godzinę 7.30.

(10 km) – Dowóz dzieci do Gimnazjum na godz. 7.45

II TRASA

(8 km) –  Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Sękocinie na godz. 8.05 – 9.40

III TRASA 

(14 km) – Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godz. 10.07

(8 km) –  Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Ładach na godz. 11.10                            

(8 km) – Powrót ze Szkoły Podstawowej w Ładach o godz. 13.05,

(8 km) – Powrót ze Szkoły Podstawowej w Sękocinie o godz. 13.50

(8 km) – Powrót z Gimnazjum do Falent o godz. 14.50,

(8 km) – Powrót ze Szkoly Podstawowej w Sękocinie do Ład o godz. 15.45,

IV TRASA

(13 km) – Przewiezienie dzieci ze Szkoły Podstawowej w Ładach na basen

Łączna długość trasy ( dziennie w obie strony) dla jednego autobusu wynosi 99 km.

Łączna liczba uczniów do przewiezienia - 200 ( rotacyjnie )

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

60-11-72-00-3

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 Rok szkolny 2007/2008  - (03-09-2007 r. ÷ 20-06-2008 r.)

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

§       prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

§       posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu osób.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1  wykażą się realizacją w ostatnich 3 (trzech) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te były wykonywane należycie),

3.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

§       1 (jedną) osobą (pełnoletnią) pełniącą rolę opiekuna/opiekunki dzieci na czas ich przewozu,

§        2 (dwoma) kierowcami, posiadającymi odpowiednią kategorię prawa jazdy (D lub D1) i aktualne świadectwo kwalifikacji.

3.3  dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj. min.:

§       2 (dwoma) pełnosprawnymi autobusami, posiadającymi, co najmniej 40 miejsc siedzących dla dzieci.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

§       są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi  niżej wymienione zawierać oświadczenie oraz dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r.

2. dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis
właściwego rejestru dla każdego ze wspólników
/wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/

2.2. aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

2.3. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania

2.4. dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonywane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonywaniu usług muszą zawierać informację dot. wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców

2.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności

2.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych (autobusów), jakimi dysponuje Wykonawca

2.7. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Jolanta Boczoń                                        Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

23-07-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena – 100%

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

23-07-2007

Godzina otwarcia

12:30