Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/42/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szkolna  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

01-08-2007r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Opracowanie projektów budowlano – wykonawczych na modernizację ulic zarządzanych przez Gminę Raszyn”

Z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1 „Opracowaniem projektu budowlano wykonawczego na modernizację ulicy Objazdowej we wsi Jaworowa”

Zadanie nr 2 „Opracowaniem projektu budowlano wykonawczego na modernizację ulicy Młynarskiej we wsi Raszyn.”

Zadanie nr 3 „Opracowaniem projektu budowlano wykonawczego na modernizację ulicy Godebskiego na odcinku od ul. Łąkowej do ul. Chopina we wsi Raszyn.”

Zadanie nr 4 „Opracowaniem projektu budowlano wykonawczego na modernizację ulicy 19-go kwietnia we wsi Rybie.”

Zadanie nr 5 „Opracowaniem projektu budowlano wykonawczego na modernizację ulicy Olszowej na odcinku od ul. Na Skraju do ul. Wesołej we wsi Rybie”

Zadanie nr 6 „Opracowaniem projektu budowlano wykonawczego na modernizację ulicy Lotniczej na odcinku od ul. Sportowej do ul. Kościuszki we wsi Raszyn”

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 2 lata

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

74.23.20.00-4

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

1)      Zadanie nr 1 – do dnia 10 grudnia 2007 r.

2)      Zadanie nr 2 – do dnia 10 grudnia 2007 r.

3)      Zadanie nr 3 – do dnia 30 marca 2008 r.

4)      Zadanie nr 4 – do dnia 30 maja 2008 r.

5)      Zadanie nr 5 – do dnia 30 maja 2008 r.

6)      Zadanie nr 6 – do dnia 30 maja 2008 r.

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1 wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 (trzech) zamówień (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa drogowego, o wartości min. 80 tys. zł brutto każde,

3.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

- 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do wykonywania projektów budowlanych w zakresie dróg bez ograniczeń oraz posiadających wpis na listę członków właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2  Ustawy  p.z.p.

2. dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/

 2.2  wykaz wykonywanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 (trzech) zamówień (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa drogowego, o wartości min. 80 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami
potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie
)

2.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego to jest minimum:

- 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do wykonywania projektów budowlanych w zakresie dróg bez ograniczeń oraz posiadających wpis na listę członków właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego

3. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców

4.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 100 tys. zł

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

  Roman Łyszcz                                             Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

21-08-2007     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena – 100%

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

21-08-2007

Godzina otwarcia

10:30