Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/46/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szklona  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

24-08-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektu Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Rybie przy
ul. Spokojnej” w celu oceny oferty, Wykonawca winien przedstawić koncepcję

   programowo przestrzenną projektowanego budynku.

    Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:

- projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury

    z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133), łącznie z projektem zagospodarowania terenu i ogrodzeniem, w ilości 5 egz.

- projekt wykonawczy dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” wraz z
  projektem stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz.

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach wraz z opisem przedmiotu zamówienia na wykonanie
robót budowlanych –
stanowiący dla Zamawiającego podstawę do udzielenia zamówienia na
wykonanie robót budowlanych dla potrzeb budowy przedszkola w ilości 3 egz.

-   kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 3 egz.

-   przedmiary robót dla każdej branży po 3 egz.

-   projekty architektury wnętrz i wyposażenia wnętrz – należy zaprojektować wnętrza następujących pomieszczeń: hall-szatnia-sala wystawowa, sala wielofunkcyjna, jadalnia –kuchnia, sale zajęć, w.c.  Przewidzieć wyposażenie i umeblowanie wszystkich pomieszczeń świetlicy.

-   rozprowadzenie wody ogrodowej

-   instrukcję bezpieczeństwa p.poż.

-   informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.

-   zapewnienie obsługi geodezyjnej prac projektowych:

                a. wykonanie mapy do celów projektowych

                b. uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUD

-   opracowanie dokumentacji geotechnicznej 

-   inna dokumentacja niezbędna do realizacji robót budowlanych.

 

Wersja elektroniczna zapisana do odczytu powinna zawierać:

1.  projekt wykonawczy - wszystkie branże

2.  specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych

3.  opis przedmiotu zamówienia

4.  przedmiary robót

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

74.22.20.00-1

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 Projekt budowlany – 5 miesięcy od dnia podpisania umowy

Całość zadania wraz z odbiorem końcowym – 7 miesięcy od dnia podpisania        
                                                                               umowy

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień (rozpoczętych i zakończonych),
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej i uzyskania pozwolenia na budowę, o wartości min. 40 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).

3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie „wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie” w następujących specjalnościach:

-         Architektonicznej,

-         Konstrukcyjno – budowlanej,

-         Instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej,

-         Instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo – kanalizacyjnych,

-         Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektroenergetycznych

-         Instalacji telekomunikacyjnej

·  Podział wykonania zamówienia pomiędzy projektantów należy do Wykonawcy. W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących, zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalności.

·  Złożenie oświadczenia Projektantów i Sprawdzających dokumentację, o sporządzeniu projektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi
przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę
gwarancyjną nie niższą jak 100
tys. zł. – do przedstawienie przed podpisaniem umowy

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.)

2/ dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału
w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis
właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/

2.2/ wykaz wykonywanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień (rozpoczętych i zakończonych),
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej i uzyskania pozwolenia na budowę,
o wartości min. 40 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie)

2.3/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień, to jest minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
18 maja 2005 r. w sprawie „wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” w następujących specjalnościach:

-           Architektonicznej,

-           Konstrukcyjno – budowlanej,

-           Instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej,

-           Instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo – kanalizacyjnych,

-           Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektroenergetycznych

-           Instalacji telekomunikacyjnej

oraz będących członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego

3. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/

4. Koncepcja projektu świetlicy, spełniająca wytyczne Zamawiającego

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

  Maria Jasik-Sikorska                                Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

10-09-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   cena – 40%,    koncepcja projektu – 60%

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

10-09-2007

Godzina otwarcia

12:30