Wykonanie projektu Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Rybie przy ul. Spokojnej
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/46/2007 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica Szklona 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.). Data ogłoszenia 24-08-2007 Przedmiot zamówienia publicznego „Wykonanie projektu Świetlicy Środowiskowej w miejscowości Rybie przy programowo przestrzenną projektowanego budynku. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133), łącznie z projektem zagospodarowania terenu i ogrodzeniem, w ilości 5 egz. - projekt wykonawczy dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach wraz z opisem przedmiotu zamówienia na wykonanie - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 3 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 3 egz. - projekty architektury wnętrz i wyposażenia wnętrz – należy zaprojektować wnętrza następujących pomieszczeń: hall-szatnia-sala wystawowa, sala wielofunkcyjna, jadalnia –kuchnia, sale zajęć, w.c. Przewidzieć wyposażenie i umeblowanie wszystkich pomieszczeń świetlicy. - rozprowadzenie wody ogrodowej - instrukcję bezpieczeństwa p.poż. - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. - zapewnienie obsługi geodezyjnej prac projektowych: a. wykonanie mapy do celów projektowych b. uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUD - opracowanie dokumentacji geotechnicznej - inna dokumentacja niezbędna do realizacji robót budowlanych. Wersja elektroniczna zapisana do odczytu powinna zawierać: 1. projekt wykonawczy - wszystkie branże 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 3. opis przedmiotu zamówienia 4. przedmiary robót Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1 Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: Projekt budowlany – 5 miesięcy od dnia podpisania umowy Całość zadania wraz z odbiorem końcowym – 7 miesięcy od dnia podpisania Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.). 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień (rozpoczętych i zakończonych), 3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie „wykonywania samodzielnych funkcji technicznych - Architektonicznej, - Konstrukcyjno – budowlanej, - Instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej, - Instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo – kanalizacyjnych, - Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektroenergetycznych - Instalacji telekomunikacyjnej · Podział wykonania zamówienia pomiędzy projektantów należy do Wykonawcy. W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących, zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalności. · Złożenie oświadczenia Projektantów i Sprawdzających dokumentację, o sporządzeniu projektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi 4/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.) 2/ dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy 2.2/ wykaz wykonywanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień (rozpoczętych i zakończonych), 2.3/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień, to jest minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia - Architektonicznej, - Konstrukcyjno – budowlanej, - Instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej, - Instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo – kanalizacyjnych, - Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektroenergetycznych - Instalacji telekomunikacyjnej oraz będących członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 3. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/ 4. Koncepcja projektu świetlicy, spełniająca wytyczne Zamawiającego Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Maria Jasik-Sikorska Dorota Roguska-Niewczas Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00 wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : W siedzibie zamawiającego – numer lokalu 113 Cena SIWZ 30 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 10-09-2007 godz. 12:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena cena – 40%, koncepcja projektu – 60% Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 10-09-2007 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
ul. Spokojnej” w celu oceny oferty, Wykonawca winien przedstawić koncepcję
z dnia 2 września 2004 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” wraz z projektem stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz.
robót budowlanych – stanowiący dla Zamawiającego podstawę do udzielenia zamówienia na
wykonanie robót budowlanych dla potrzeb budowy przedszkola w ilości 3 egz.
umowy
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej i uzyskania pozwolenia na budowę, o wartości min. 40 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).
w budownictwie” w następujących specjalnościach:
przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
gwarancyjną nie niższą jak 100 tys. zł. – do przedstawienie przed podpisaniem umowy
w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis
właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej i uzyskania pozwolenia na budowę,
o wartości min. 40 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie)
18 maja 2005 r. w sprawie „wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” w następujących specjalnościach:
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 ) www.bip.raszyn.pl
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2007-08-24 12:59:41 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2007-08-24 14:12:52 |
Ostatnia zmiana: | 2011-09-02 14:29:21 |
Ilość wyświetleń: | 3361 |