Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/47/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szklona  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

21-09-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektu przedszkola integracyjnego 4-oddziałowego w Raszynie

   przy ul. Pruszkowskiej”

      Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:

- projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133), łącznie z projektem zagospodarowania terenu i ogrodzeniem, w ilości 5 egz.

- projekt wykonawczy dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” w ilości 3 egz., oraz projektem stałego wyposażenia obiektu w ilości 3 egz.

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach wraz z opisem przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych – stanowiący dla Zamawiającego podstawę do udzielenia zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla potrzeb budowy przedszkola w ilości 3 egz.

-   kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz.

-   przedmiary robót dla każdej branży po 3 egz.

-   projekty architektury wnętrz i wyposażenia wnętrz – należy zaprojektować wnętrza następujących pomieszczeń: hall, szatnie, sala wielofunkcyjna, sale oddziałów, pokój terapii z wyposażeniem, pozostałe elementy wyposażenia wnętrz – w przypadku gdy są to nowatorskie rozwiązania projektanta. Należy przewidzieć wyposażenie i umeblowanie wszystkich pomieszczeń przedszkola z dokładnym opisem (wymiary zastosowany materiał).

-   rozprowadzenie wody ogrodowej

-   instrukcję bezpieczeństwa p.poż.

-   informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.

- inwentaryzację zieleni

-   zapewnienie obsługi geodezyjnej prac projektowych:

                a. wykonanie mapy do celów projektowych

                b. uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUD

-   opracowanie dokumentacji geotechnicznej 

-   inna dokumentacja niezbędna do realizacji robót budowlanych.

Wersja elektroniczna zapisana do odczytu powinna zawierać:

1.  projekt wykonawczy - wszystkie branże

2.  specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych

3.  opis przedmiotu zamówienia

4.  przedmiary robót

Gwarancja na wykonane roboty winna wynosić min. 3 – lata.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

74.22.30.00-8

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 Projekt budowlany – 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Całość zadania wraz z odbiorem końcowym – 8 miesięcy od dnia podpisania         
                                                                               umowy

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.  1 (jednego) zamówienia (rozpoczętego i zakończonego), odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej i uzyskania pozwolenia na budowę, o wartości min. 50 tys. zł brutto (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).

3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie „wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie” w następujących specjalnościach:

-         Architektonicznej,

-         Konstrukcyjno – budowlanej,

-         Instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej,

-         Instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo – kanalizacyjnych,

-         Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektroenergetycznych

-         Instalacji telekomunikacyjnej

·  Podział wykonania zamówienia pomiędzy projektantów należy do Wykonawcy. W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących, zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalności.

·  Złożenie oświadczenia Projektantów i Sprawdzających dokumentację, o sporządzeniu projektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi
przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej – po wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę
gwarancyjną nie niższą jak 100
tys. zł. – do przedstawienie przed podpisaniem umowy

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał):

1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.)

2/ dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału
w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis
właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/

2.2/ wykaz wykonywanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.  1 (jednego) zamówienia (rozpoczętego i zakończonego), odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kompleksowych dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej i uzyskania pozwolenia na budowę, o wartości min. 50 tys. zł brutto (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie )

2.3/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień, to jest minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
18 maja 2005 r. w sprawie „wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” w następujących specjalnościach:

-           Architektonicznej,

-           Konstrukcyjno – budowlanej,

-           Instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej,

-           Instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo – kanalizacyjnych,

-           Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektroenergetycznych

-           Instalacji telekomunikacyjnej

oraz będących członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego

3. Koncepcja projektu przedszkola, spełniająca wytyczne Zamawiającego

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

  Maria Jasik-Sikorska                                Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych

Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

15-10-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium

   cena – 40%,      koncepcja projektu – 60%

w ramach kryterium koncepcja oceniana będzie: 1. Funkcjonalność: 0 – 40 pkt

                                                                               2. Architektura:      0 – 50 pkt

                                                                               3. Konstrukcja:       0 – 10 pkt.

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

15-10-2007

Godzina otwarcia

12:30

ERRATUM: w treści ogłoszenia oraz w SIWZ zamiast 'Koncepcja projektu świetlicy' winno być 'Koncepcja projektu przedszkola'

Uprzejmie informujemy, iż w postępowaniu prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie projektu przedszkola 4-oddziałowego integracyjnego w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej”, wpłynęły n/w pytania dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.                          Zgodnie z załącznikiem do SIWZ część graficzna koncepcji ma zawierać koncepcję zagospodarowania terenu w skali 1:500 oraz rzuty wszystkich kondygnacji, charakterystyczne przekroje pionowe i elewacje w skali 1:500?, uprzejmie prosimy o podanie właściwej skali.

2.                          Wypis z planu pomija §11 dotyczący wyrazu architektonicznego; czy zamieszczony na stronie internetowej wypis jest kompletny?; jaki rodzaj dachu obowiązuje przy tej inwestycji? Czy są wytyczne dotyczące zastosowania materiałów, kolorów elewacji?

 

Ad. 1. Zgodnie z pkt. 6.3 Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia do oferty należy dołączyć koncepcję projektu świetlicy, na którą zawiera się:

- koncepcja zagospodarowania terenu w skali: 1:500

- rzut wszystkich kondygnacji, charakterystyczne przekroje pionowe i poziome – które należy przedstawić w skali 1:200.

Ad. 2. Na stronie internetowej Urzędu Gminy Raszyn: www.raszyn.bip.pl, załączony został wypis (w całości) z planu zagospodarowania terenu, dla działki nr ew. 644 oraz 643, na której planowana jest lokalizacja inwestycji.

Pytanie:

Czy Wykonawca zlecający część projektów branżowych, biorący na siebie pełną odpowiedzialność za pracę podwykonawców oraz posiadający polisę z klauzurą o odpowiedzialności za podwykonawców może wziąć udział w przetargu?

Odpowiedź:

Inwestor dopuszcza wykonanie projektów branżowych przez osoby trzecie. Odpowiedzialność za całość prac ponosi Wykonawca biorący udział w postępowaniu.