Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/497/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica Szklona  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

26-09-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2007/2008”

Łączna długość dróg  objętych odśnieżaniem – 74 892 m

Łączna długość dróg  objętych zwalczaniem śliskości zimowej – 45 126 m

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90.21.20.00-6     90.21.30.00-3

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

  od daty podpisania umowy do 15-04-2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1 Wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 (jednego ) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na zimowym utrzymaniu dróg, placów lub parkingów obejmującej zarówno odśnieżanie, jak i usuwanie śliskości zimowej, na łączną kwotę 120 000,00 zł brutto,

3.2 Dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj.:

A. Sprzętem do odśnieżania dróg:

a)   Pojazdem samochodowym, wyposażonym w pług odśnieżny lemieszowy o szerokości co najmniej 3,0 m. Pług powinien być sterowany automatycznie z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego zarówno w płaszczyźnie pionowej (podnoszenie/opuszczanie) jak i w płaszczyźnie poziomej kątem nachylenia pługa (skręt lewo/prawo ±30o), umożliwiając przestawienie odkładnicy na skręt w lewo lub prawo, w zależności od miejsca prowadzenia robót - min. 3 szt.

b)     Ciągnikiem rolniczym wyposażonym w lekki pług lemieszowy o szerokości maksymalnej do 2,5 m - min. 1 szt.                                             

c)   Ciężkim sprzętem do usuwania zasp śnieżnych z dróg, w postaci pługu wirnikowego, spychacza bądź ładowarki - min. 1 szt.

B. Sprzętem i urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej:

a)  Pojazdem samochodowym wyposażonym w posypywarkę o pojemności min. 4 m3 z instalacją do zraszania soli solanką. Solarki muszą posiadać, automatyczną z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego, możliwość regulowania gęstości posypywania zarówno używanych środków chemicznych (w zakresie 5-30 g/m2), jak i środków uszorstniających (w zakresie 20-200 g/m2) - min. 3 szt.                             

b) Stacją do wytwarzania solanki.

C. Środkami łączności:

a)     minimum 2 stacjonarnymi liniami telefonicznymi wraz z faxem z całodobową obsługą,

b)     minimum 2 telefonami komórkowymi z całodobową obsługą..

     D.  Zapleczem technicznym:

a) Bazą sprzętowo-magazynową, w tym zapleczem do magazynowania środków chemicznych i materiałów uszorstniających.

b) Stanowiskiem dyspozytora umożliwiającym łączność Zamawiającego z Wykonawcą przez 7 dni, 24h na dobę.

3.3 Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia ubranymi w jednolite stroje z logo firmy.

4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. m.in.:

- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys. zł.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie (oryginał):

1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.)

2 dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty), a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty)

UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,  - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2.2 Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 1 (jednego) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze
stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na
zimowym utrzymaniu dróg, placów lub parkingów obejmującej zarówno odśnieżanie, jak i usuwanie śliskości zimowej, na łączną kwotę 120 000,00 zł brutto, (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie)

2.3 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia tj. min.

A. Sprzętem do odśnieżania dróg:

a)   Pojazdem samochodowym, wyposażonym w pług odśnieżny lemieszowy o szerokości co najmniej 3,0 m. Pług powinien być sterowany automatycznie z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego zarówno w płaszczyźnie pionowej (podnoszenie/opuszczanie) jak i w płaszczyźnie poziomej kątem nachylenia pługa (skręt lewo/prawo ±30o), umożliwiając przestawienie odkładnicy na skręt w lewo lub prawo, w zależności od miejsca prowadzenia robót - min. 3 szt.

b) Ciągnikiem rolniczym wyposażonym w lekki pług lemieszowy o szerokości maksymalnej do 2,5 m - min. 1 szt.                                                 

c) Ciężkim sprzętem do usuwania zasp śnieżnych z dróg, w postaci pługu wirnikowego, spychacza bądź ładowarki - min. 1 szt.

B. Sprzętem i urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej:

a) Pojazdem samochodowym wyposażonym w posypywarkę o pojemności min. 4 m3 z instalacją do zraszania soli solanką. Solarki muszą posiadać, automatyczną z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego, możliwość regulowania gęstości posypywania zarówno używanych środków chemicznych (w zakresie 5-30 g/m2), jak i środków uszorstniających (w zakresie 20-200 g/m2) - min. 3 szt.                 

b) Stacją do wytwarzania solanki.

C. Środkami łączności:

a)    minimum 2 stacjonarnymi liniami telefonicznymi wraz z faxem z całodobową obsługą,

b)    minimum 2 telefonami komórkowymi z całodobową obsługą..

D.  Zapleczem technicznym:

a) Bazą sprzętowo-magazynową, w tym zapleczem do magazynowania środków chemicznych i materiałów uszorstniających.

b) Stanowiskiem dyspozytora umożliwiającym łączność Zamawiającego z Wykonawcą przez 7 dni, 24h na dobę.

2.4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności

2.5 Polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys. zł

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

  Wojciech Zgorzelski,  Paweł Bucholc            Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

 

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych

Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego – numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

10-10-2007     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium

   cena – 100%

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

10-10-2007

Godzina otwarcia

10:30