Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/54/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

25-10-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

„Konserwacja, roboty remontowe i odtworzeniowe oświetlenia ulic na terenie Gminy Raszyn”

w zakres robót wchodzą:

- konserwacja elementów oświetleniowych ulic,

- remonty elementów oświetleniowych ulic,

- odtwarzanie elementów oświetleniowych ulic zniszczonych podczas kolizji i zdarzeń losowych,

- kontrola poprawności działania oświetlenia i utrzymania istniejących urządzeń w należytym stanie technicznym,

- wymianę elementów zużytych oświetlenia, nie spełniających wymagań technicznych, powodujących zwiększoną awaryjność lub zagrożenie życia, których naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nie uzasadniona

- w przypadkach losowych (np. kolizje drogowe), natychmiastowe przystąpienie do naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi, zapewnienia poprawnego działania pozostałych elementów oświetlenia.

 

Urządzenia podlegające konserwacji:

- oprawy sodowe – 2148 szt.

- oprawy rtęciowe – 705 szt.

- szafy oświetleniowe – 99 szt.

Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić min. 1 rok.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

50-23-21-00-1            45-31-61-10-9         

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 1.12.2007 r. do 30.11.2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.  (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3 Posiadają stosowne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych i szkodliwych dla środowiska oraz umowę z firmą utylizującą odpady powstające podczas konserwacji oświetlenia ulicznego. 

4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)       wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 90 tys. zł brutto rocznie każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego nieprzerwanie prze okres co najmniej 12 m-cy o zakresie – min. 2500 opraw;

b)      wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty inwestycyjne lub remontowe w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych;

c)               dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane elektryczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno pomiarowym dla napięć min. 1 KV oraz będąca członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

- 2 brygady w skład których wchodzą po min. 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na napięcia do 1 KV (tzw. SEP – E do 1 KV).

d) dysponuje (całodobowo) sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in.

-       samochód do transportu brygad – pogotowia – min. 2 szt.,

-       samochód o ładowności do 4 t z przyczepą dłużycową lub podobny środek transportu materiałów wielkogabarytowych (słupów) – min. 1 szt.,

-       dźwig samojezdny o udźwigu min. 4 t – min. 1 szt.,

-       podnośnik o wysokości podnoszenia min. 18 m – min. 1 szt.,

-       aparatura do lokalizacji uszkodzeń kabli,

-       aparaturą pomiarową,

-       środki łączności z całodobową obsługą – min. 1 telefon komórkowy i 1 telefon stacjonarny (fax).

5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. zł.

6 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak 300 tys. zł.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1 Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)

b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach – ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia

c) umowę z firmą utylizującą odpady powstające podczas konserwacji oświetlenia ulicznego, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach – ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia

2 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 90 tys. zł brutto rocznie każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego nieprzerwanie prze okres co najmniej 12 m-cy o zakresie – min. 2500 opraw; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)

3 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty inwestycyjne lub remontowe w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)

4 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

-       1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane elektryczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno pomiarowym dla napięć min. 1 KV oraz będąca członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

-       2 brygady w skład których wchodzą po min. 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na napięcia do 1 KV (tzw. SEP – E do 1 KV).

5 Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, dostępnego (całodobowo) a niezbędnego do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in.

- samochód do transportu brygad – pogotowia – min. 2 szt.,

- samochód o ładowności do 4 t z przyczepą dłużycową lub podobny środek transportu materiałów wielkogabarytowych (słupów) – min. 1 szt.,

- dźwig samojezdny o udźwigu min. 4 t – min. 1 szt.,

- podnośnik o wysokości podnoszenia min. 18 m – min. 1 szt.,

- aparatura do lokalizacji uszkodzeń kabli,

- aparaturą pomiarową,

- środki łączności z całodobową obsługą – min. 1 telefon komórkowy i 1 telefon stacjonarny (fax).

6 Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) - co najmniej 100 tys. zł

7 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 300 tys. zł.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Witold Ruszczyński                                       Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

05-11-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Cena brutto za wykonanie konserwacji oświetlenia – 80%

   Cena brutto za wykonanie robót remontowych i odtworzeniowych – 20%

     Wadium

   Nie dotyczy

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

05-11-2007

Godzina otwarcia

12:30