Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-3410/PN/55/2007

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień

Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

Data ogłoszenia

26-11-2007r.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Ocieplenie wełną mineralną budynku Przedszkola w Dawidach Bankowych przy

ul. Warszawskiej wraz z wykonaniem izolacji pionowej i poziomej fundamentów”

 w następującym zakresie:

1.   Wykonanie izolacji pionowej fundamentów

a)          Rozebranie schodów, podestów, opaski, demontaż daszków;

b)         Wykonanie robót ziemnych po obwodzie budynku na gł. 1,4m;

c)          Odgrzybienie ścian fundamentu;

d)         Uzupełnienie tynku;

e)          Izolacja cieplna z płyt z wełny mineralnej gr 10 cm - 94,86 m2;

f)          Izolacja przeciwwilgociowa z folii polietylenowej.

2.   Wykonanie izolacji poziomej

a)          Wykonanie iniekcji wysokociśnieniowej z roztworów krzemianów alkalicznych na dł. 67,4 m.

3. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych

      a)      Uporządkowanie instalacji na elewacji;

      b)      Wykucie i zamurowanie otworu po drzwiach /2szt./, wymiana 4 szt. Okien na PCV;

      c)      Odbicie odparzonego tynku i uzupełnienie;

d)      Dwukrotne odgrzybienie ścian budynków;

e)      Ocieplenie płytami z wełny mineralnej gr. 10 cm ścian i ościeży o pow. 610,86  m2;

f)       Malowanie dwoma kolorami, farbami silikonowymi;

g)      Ocieplenie wełną mineralną gr. 10 cm cokołu i wykonanie tynku mozaikowego o pow. 36,78 m2;

4. Roboty wykończeniowe

a)      Wymiana pasa nadrynnowego, obróbek murów ogniowych, okapów, parapetów na blachę
powlekaną w kolorze brąz 126,14 m2;

      b)      Wymiana rynien, wymiana rur spustowych;

      c)      Wymiana pokrycia 2x papa termozgrzewalna na pow. 61,36 m2;

d)      Odtworzenie opasek, schodów, podestów.

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata.

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.43.21.00-0,  45.45.30.00-0

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

do 31 maja 2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:

§  prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze. zm.)

3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1 wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 (jedną) robotę
(rozpoczętą i zakończoną), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 80 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie )
. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane przez Firmę w zakresie robót ogólnobudowlanych remontowych – ocieplenie budynków.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenie:

1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2 dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/  

2.2 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykonania siłami własnymi lub podwykonawców) min. 1 (jedną) robotę (rozpoczętą i zakończoną), odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /tj. roboty ogólnobudowlane remontowe – ocieplenia budynków/, o wartości minimalnej 80 tys. zł. brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ).

2.3 Wykaz prac wykonywanych przez Podwykonawców ze wskazaniem w ofercie, którą część zmówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Maria Jasik-Sikorska                   Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro)
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

15-11-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  Powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

15-11-2007

Godzina otwarcia

12:30

 
W związku z pytaniami dotyczącymi terminu rozpoczęcia robót związanych z dociepleniem budynku przedszkola w Dawidach Bankowych, Referat Inwestycji i Remontów informuje, że rozpoczęcie robót przewidziane jest po podpisaniu umowy i wprowadzeniu na budowę. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wskazanym jest wykonanie izolacji pionowej i poziomej w roku bieżącym.