Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/58/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163ze zm.).

Data ogłoszenia

08-11-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

Budowa boisk sportowych ogólnodostępnych dla dzieci i młodzieży na terenie Gimnazjum nr 1 w Raszynie” z podziałem na dwa zadania:

Zadanie I – Boisko wielofunkcyjne – część A:

1. Wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm pow. 1005,31 m2:

-          Podniesienie istniejącego odwodnienia liniowego

-          Ustawienie nowych obrzeży

-          Wykonanie na istniejącej nawierzchni boiska warstwy wyrównawczej gr., 5 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych

 2. Wyposażenie boiska

-          Zakup i montaż bramek do piłki ręcznej – 1 komplet

-          Zakup i montaż urządzeń do gry w siatkówkę – 1 komplet

-          Zakup i montaż urządzeń do koszykówki – 2 komplety

3. Wykonanie ogrodzenia

-Ogrodzenie na słupkach co 4 m, z siatki – tzw. piłkochwytów  wys. 4 m dł. 134.44 m. Sieć sznurkowa  węzłowa PP/PE oczka 100x100 mm ze sznurka plecionego o4 mm, impregnowanego w masie na UV, dół siatki z wszytą liną ołowiową 0,2 kg/m w podwójnej taśmie. Należy przewidzieć karabinki stalowe ocynkowane do wieszania sieci na linach.

-Wykonanie bramy i 2 furtek o konstrukcji zgodnej z projektem

-W istniejącym ogrodzeniu od ul. Poniatowskiego (cokół obłożony klinkierem, przęsła –o konstrukcji i wypełnieniu z kształtowników zamkniętych prostokątnych) należy wstawić furtkę. Związane jest to z wycięciem cokołu, skróceniem przęsła i jego nowym obsadzeniem. Wstawienie nowych słupków, wykonaniem i obsadzeniem furki (konstrukcja zbliżona do ogrodzenia) z klamką i zamkiem zamykanym na klucz. Połączenie przęsłami –siatka w ramach (wykonanie korytarza między furtkami w istniejącym i projektowanym ogrodzeniu) na wysokości 1,5 m i dł. 1,5 m  (2 przęsła).

4. Roboty wykończeniowe

     Wstawienie 5 szt. słupów oświetleniowych wys. 10 m i demontaż starych

-          Ułożenie kabla w rurze AROT dł. 160 m

Zadanie II – Boisko do piłki siatkowej – część B:

1. Wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm o pow. 286,358 m2  na istniejącej podbudowie

-     Wykonanie  remontu cząstkowego nawierzchni asfalto-betonowej 4 miejsca (zaniżone)po ok. 8 m2  oraz pasy szerokości ok.  1 m (górki) na dł. 13,4 m+ 10 m. Razem remont na pow. 55,4m2

-     Zebranie nadmiru ziemi za obrzeżami gr. śr. 5 cm. na pow.  10 m2

-   Ogrodzenie na słupkach co 4 m ( zgodnie z projektem boiska wielofunkcyjnego) , z siatki – tzw. piłkochwytów  wys. 4 m dł. 40 m. (bok A-D + 2 m, oraz bok D-C + 3 m). Sieć sznurkowa węzłowa PP/PE oczka 100x100 mm ze sznurka plecionego o4 mm, impregnowanego w masie na UV, dół siatki z wszytą liną ołowiową 0,2 kg/m w podwójnej taśmie. Należy przewidzieć karabinki stalowe ocynkowane do wieszania sieci na linach.

2. Wyposażenie boiska

-     Zakup i montaż urządzeń do gry w siatkówkę

 Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata.

Rodzaj zamówienia

roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45-23-32-50-6, 45-34-20-00-6, 4531-23-11-0

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 10.05.2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.).

2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na­kładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)       wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie wykonanie przez Firmę boiska o nawierzchni syntetycznej o powierzchni min. 800 m2 - dla zad. nr I (każde) oraz 100 m2 - dla zad. nr II (każde). 

b)              dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno –budowlanej w zakresie drogi (zadanie I i zadanie II) oraz będącą członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą funkcję Kierownika budowy)

- 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacje w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważne) (zadanie I) oraz będącą członkiem /posiadającą wpis/ na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą funkcję Kierownika budowy).

c) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.

4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5 Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji.

6 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak 100 tys. zł.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1 Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - wraz z zaświadczeniami:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)

2 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, robót wykonanych z należytą starannością min. 2 (dwa) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie boiska o nawierzchni syntetycznej o powierzchni min. 800 m2 - dla zadania I i o powierzchni min. 100 m2- dla zadania II (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).

3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

-1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie drogi (zadanie I i zadanie II) oraz będącą członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą funkcję Kierownika budowy)

-1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacje w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważne) (zadanie I) oraz będącą członkiem /posiadającą wpis/ na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą funkcję Kierownika budowy)

4. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców)

5. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (w rozbiciu na roboty elektryczne i pozostałe)– dot. zadania nr I

6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł.-do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Maria Jasik-Sikorska ..                                Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

29-11-2007     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

29-11-2007

Godzina otwarcia

12:30

 

Zamawiający informuje, iż w toczącym się postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie boisk sportowych ogólnodostępnych dla dzieci i młodzieży przy Gimnazjum nr 1 w Raszynie” – ZP-3410/PN/58/2007, wpłynęło zapytanie:

Pytanie:

W SIWZ punkt II pakt 2.1., Zamawiający określił jako wymagany parametr techniczny nawierzchni poliuretanowej, powierzchnię odcisku kulki mniejszą lub równą 700 mm. Jednocześnie Zamawiający zaznaczył, iż parametry wymaganej nawierzchni poliuretanowej mają być nie gorsze niż podane.

Czy w związku z powyższym, Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu nawierzchnię poliuretanową, posiadającą parametr: powierzchni odcisku kulki mniejsza równa 750 mm?

 

Odpowiedź:

W odpowiedzi na powyższe zapytanie, Zamawiający informuje, iż dopuszcza nawierzchnie przy powierzchni odcisku kulki mniejszej lub równej 750 mm2.