O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.).
2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3 Posiadają stosowne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych i szkodliwych dla środowiska oraz umowę z firmą utylizującą odpady powstające podczas konserwacji oświetlenia ulicznego.
4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 90 tys. zł brutto rocznie każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego nieprzerwanie prze okres co najmniej 12 m-cy o zakresie – min. 2500 opraw;
b) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty inwestycyjne lub remontowe w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych;
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane elektryczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno pomiarowym dla napięć min. 1 KV oraz będąca członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
- 2 brygady w skład których wchodzą po min. 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na napięcia do 1 KV (tzw. SEP – E do 1 KV).
d) dysponuje (całodobowo) sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in.
- samochód do transportu brygad – pogotowia – min. 2 szt.,
- samochód o ładowności do 4 t z przyczepą dłużycową lub podobny środek transportu materiałów wielkogabarytowych (słupów) – min. 1 szt.,
- dźwig samojezdny o udźwigu min. 4 t – min. 1 szt.,
- podnośnik o wysokości podnoszenia min. 18 m – min. 1 szt.,
- aparatura do lokalizacji uszkodzeń kabli,
- aparaturą pomiarową,
- środki łączności z całodobową obsługą – min. 1 telefon komórkowy i 1 telefon stacjonarny (fax).
5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. zł.
6 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak 100 tys. zł.
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.
1 Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach – ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
c) umowę z firmą utylizującą odpady powstające podczas konserwacji oświetlenia ulicznego, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach – ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
2 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 90 tys. zł brutto rocznie każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego nieprzerwanie prze okres co najmniej 12 m-cy o zakresie – min. 2500 opraw; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)
3 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty inwestycyjne lub remontowe w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)
4 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane elektryczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno pomiarowym dla napięć min. 1 KV oraz będąca członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
- 2 brygady w skład których wchodzą po min. 2 osoby posiadające świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na napięcia do 1 KV (tzw. SEP – E do 1 KV).
5 Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, dostępnego (całodobowo) a niezbędnego do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in.
- samochód do transportu brygad – pogotowia – min. 2 szt.,
- samochód o ładowności do 4 t z przyczepą dłużycową lub podobny środek transportu materiałów wielkogabarytowych (słupów) – min. 1 szt.,
- dźwig samojezdny o udźwigu min. 4 t – min. 1 szt.,
- podnośnik o wysokości podnoszenia min. 18 m – min. 1 szt.,
- aparatura do lokalizacji uszkodzeń kabli,
- aparaturą pomiarową,
- środki łączności z całodobową obsługą – min. 1 telefon komórkowy i 1 telefon stacjonarny (fax).
6 Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) - co najmniej 100 tys. zł
7 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł. |