Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/62/2007

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007 r.)

Data ogłoszenia

13-12-2007

Przedmiot zamówienia publicznego

Utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn

 w zakres robót wchodzą:

1.     Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych do wylotów włącznie, usuwanie elementów obcych z kanałów, tj. cegieł, gruzu, gałęzi itp., wycinanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów.

2.     Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów bądź rowów włącznie.

3.     Oczyszczenie z namułu i zanieczyszczeń studni rewizyjnych.

4.     Odpompowywanie wody i usuwanie osadów ze studzienek burzowych bezodpływowych chłonnych.

5.     Usuwanie porostów ze skarp wraz z odmuleniem dna rowów otwartych na których zlokalizowane są wyloty sieci i ręczne oczyszczanie rowów z innych zanieczyszczeń mogących powodować podpiętrzenia stanów wód.

6.     Załadunek i wywóz zebranych odpadów a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu miejsca pracy.   

 

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90-22-00-00-5, 45-23-24-10-9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.)

2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi tj.:

a)       wykażą, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia /prace zakończone/ o łącznej wartości min. 200 tys. zł netto. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na utrzymaniu sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub burzowych), polegających min. na czyszczeniu kanałów; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).

b)              dysponują osobami zdolnymi do wykonania usługi, w tym min.:

          1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą funkcję Kierownika budowy).

          2 osoby – pracownicy fizyczni zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia.

Pracownicy Wykonawcy, ubrani będą w jednolite stroje z widocznym logo firmy umożliwiające identyfikację świadczącego usługę.

c)       dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu usługi, w tym min.:

- samochodem wielofunkcyjnym do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej i wpustów ulicznych np. WUKO typ SCK-3z lub innym równoważnym, lub łącznie min. 1 samochodem do mechanicznego czyszczenia sieci kanalizacyjnej i min. 1 samochodem do mechanicznego czyszczenia wpustów burzowych,

- samochodem do transportu brygad z przystosowaniem do przewozu odpadów komunalnych o kodzie 200306,

- koparko-ładowarką (łyżka: profilowana i skarpowa) do kopania i odmulania rowów.

4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. zł.

5 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa).

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2

2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

3 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace zakończone) o łącznej wartości min. 200 tys. zł netto. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na utrzymaniu sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub burzowych), polegających min. na czyszczeniu kanałów; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).

4 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

- 1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą funkcję Kierownika).

- 2 osoby – pracownicy fizyczni zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia.

Pracownicy Wykonawcy, ubrani będą w jednolite stroje z widocznym logo firmy umożliwiające identyfikację świadczącego usługę

5 Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca a niezbędnym do realizacji przedmiotu usługi, w tym min.:

- samochód wielofunkcyjny do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej i wpustów ulicznych np. WUKO typ SCK-3z lub inny równoważny, lub łącznie min. 1 samochodem do mechanicznego czyszczenia sieci kanalizacyjnej i min. 1 samochodem do mechanicznego czyszczenia wpustów burzowych,

- samochodem do transportu brygad z przystosowaniem do przewozu odpadów komunalnych o kodzie 200306,

- koparko-ładowarką (łyżka: profilowana i skarpowa) do kopania i odmulania rowów.

6 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) - co najmniej 100 tys. zł

7 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa)

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Wojciech Zgorzelski,                              Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

21-12-2007     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

21-12-2007

Godzina otwarcia

10:30