Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/1/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

14-01-2008

Przedmiot zamówienia publicznego

„Ochronę fizyczną obiektów na terenie Gminy Raszyn: Gminnego Ośrodka

Sportu – budynek Pływalni w Raszynie przy ul. Sportowej 30, Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a, Gimnazjum nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1” w zakresie:  

1.        Kryta Pływalnia Gminnego Ośrodka Sportu w Raszynie przy ul. Sportowej 30 - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 – 22:00, zaś w soboty, niedziele i dni świąteczne w godz. 8:00 – 22:00

2.        Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie – poniedziałek od 18:00 – 8:00 we wtorek od 16:00 – 8:00, w środę od 16:00 – 10:00, w czwartek od 18:00 – 8:00, w piątek od 16:00 i całodobowo w sobotę, niedzielę i dni świąteczne.

3.        Gimnazjum Nr 1 w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1 - Ochrona obiektu będzie pełniona przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 7:30 i całodobowo w weekendy i dni świąteczne.

 

W/w ochrona winna być wspomagana przez zmotoryzowane grupy interwencyjne Wykonawcy.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

74-61-00-00-8

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 31.12.2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:

     - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.  o swobodzie działalności gospodarczej (dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

     - posiadają koncesję MSWiA, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) 

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

  a) wykażą się realizacją (siłami własnymi) wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 3 (trzech) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na ochronie obiektów i mienia instytucji typu: urzędy, przychodnie, szpitale, banki, szkoły itp., poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane z należytą starannością.

  b) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w tym pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I (pierwszego) stopnia.

4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 500 tys. zł

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami:

2. Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty

UWAGA;

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

¦        nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

¦        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

     Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów  jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)),

2.2 Aktualnej koncesji MSWiA wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221),

3 Wykazu wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 3 (trzech) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na ochronie obiektów i mienia instytucji typu: urzędy, przychodnie, szpitale, banki, szkoły itp., poparte dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane z należytą starannością,  

4 Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie oraz wykazu osób, które wykonywać będą zamówienie - odpowiednio dla każdego obiektu, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I (pierwszego) stopnia, wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających jej posiadanie,

5 Aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

  Jacek Kubaczyk, Petronela Owczarz, Jagna Ratyńska-Guzek ,                         
  Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

22-01-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Nie dotyczy

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

22-01-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

14-01-2008