Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/2/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

15-01-2008

Przedmiot zamówienia publicznego

Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2008

z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1.

Remonty nawierzchni bitumicznych:

- rozbiórki istniejących nawierzchni(mechanicznie) 300 m2,

- frezowanie nawierzchni bitumicznych -5000 m2,

- rozbiórka podbudowy tłuczniowej 500 m2,

- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej – 5000 m2

- wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej – 3750 m2

 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych:

- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego gr 4 cm–1000m2,

- naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywanych na zimno – 1000 m2

- naprawa nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym na gorąco – 1000 m2

- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu emulsją asfaltową i grysem granitowym lub  bazaltowym – 17000 m2

Zadanie nr 2.

 Remonty nawierzchni brukowych:

- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 – 100 m2,

- rozebranie nawierzchni z kostki - 100m2,

- rozebranie krawężników z ław -500mb,

- rozebranie obrzeży betonowych - 473mb,

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm na podsypce piaskowej gr 3-5 cm–500m2,

- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm -300m2,

- ustawienie obrzeży betonowych - 200mb,

- ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem 15x30 – 300 mb,

- wykonanie koryta na poszerzeniach z wywozem urobku  - 1000 m2,

- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm – 1000 m2,

- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna – 1000 m2

Zadanie nr 3

Naprawa dróg gruntowych i z destruktu:

- mechaniczne profilowanie dróg polnych z uzupełnieniem dróg ubytków materiałem rodzimym – 20.000m2,

- mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych -  20.000m2,

Remont i wykonanie nawierzchni z destruktu:

- profilowanie dróg ulepszonych destruktem z uzupełnieniem ubytków do gr 5 cm -10000 m2,

- zagęszczanie naprawianych dróg ulepszonych destruktem z uzupełnieniem ubytków do gr. 5 cm  – 10.000 m2,

- nawierzchnie z destruktu asfaltowego gr. 12 cm z materiału inwestora – 20 000 m2

- nawierzchnie z destruktu asfaltowego gr. 15 cm z materiału wykonawcy – 10 000 m2

Zadanie nr 4

Roboty różne:

- regulacja studni kanalizacyjnych  - 50 szt.,

- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 60 szt.,

- regulacja studni telekomunikacyjnych - 20 szt.,

- regulacja kratek ściekowych 30 -  szt.,

Gwarancja na wbudowane materiały i roboty nawierzchniowe dróg i chodników winna wynosić 3 lata oraz na remonty cząstkowe 1 rok.

 UWAGA:

Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb zamawiającego.

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.33.31.42-6,  45.23.32.22-1,  45.23.32.52-0,  45.11.11.00-9,    45.23.31.42-6

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

 Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

do 31-12-2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)       wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej 500 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością).

b)              dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

- 2 osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

- min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

c)               dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak 500 tys. zł.

6. Udzielą 3 leniej gwarancji na materiały i roboty nawierzchniowe oraz 1 rok na pozostałe roboty remontowe.

7. Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)

UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

     Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów  jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

2. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej 500 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 

3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

- 2 osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

- min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

4. Wykaz w pełni sprawnego sprzętu którym dysponuje Wykonawca a niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia

5. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom)

6. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) - co najmniej 150 tys. zł,

7 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł

8. Potwierdzenie wniesienia wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

  Anna Wierzbicka-Abramska                   Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00

wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

4-02-2008     godz.12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Cena – 100 %

     Wadium

   15 000 /słownie: piętnaście tysięcy złotych/

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

4-02-2008

Godzina otwarcia

12:30