Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2008
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/2/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 15-01-2008 Przedmiot zamówienia publicznego Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Raszyn w roku 2008 z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Remonty nawierzchni bitumicznych: - rozbiórki istniejących nawierzchni(mechanicznie) 300 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznych -5000 m2, - rozbiórka podbudowy tłuczniowej 500 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej – 5000 m2 - wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej – 3750 m2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego gr 4 cm–1000m2, - naprawy tymczasowe nawierzchni bitumicznych wykonywanych na zimno – 1000 m2 - naprawa nawierzchni bitumicznych asfaltem lanym na gorąco – 1000 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu emulsją asfaltową i grysem granitowym lub bazaltowym – 17000 m2 Zadanie nr 2. Remonty nawierzchni brukowych: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x5 – 100 m2, - rozebranie nawierzchni z kostki - 100m2, - rozebranie krawężników z ław -500mb, - rozebranie obrzeży betonowych - 473mb, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm na podsypce piaskowej gr 3-5 cm–500m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm -300m2, - ustawienie obrzeży betonowych - 200mb, - ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem 15x30 – 300 mb, - wykonanie koryta na poszerzeniach z wywozem urobku - 1000 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm – 1000 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna – 1000 m2 Zadanie nr 3 Naprawa dróg gruntowych i z destruktu: - mechaniczne profilowanie dróg polnych z uzupełnieniem dróg ubytków materiałem rodzimym – 20.000m2, - mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych - 20.000m2, Remont i wykonanie nawierzchni z destruktu: - profilowanie dróg ulepszonych destruktem z uzupełnieniem ubytków do gr 5 cm -10000 m2, - zagęszczanie naprawianych dróg ulepszonych destruktem z uzupełnieniem ubytków do gr. 5 cm – 10.000 m2, - nawierzchnie z destruktu asfaltowego gr. 12 cm z materiału inwestora – 20 000 m2 - nawierzchnie z destruktu asfaltowego gr. 15 cm z materiału wykonawcy – 10 000 m2 Zadanie nr 4 Roboty różne: - regulacja studni kanalizacyjnych - 50 szt., - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 60 szt., - regulacja studni telekomunikacyjnych - 20 szt., - regulacja kratek ściekowych 30 - szt., Gwarancja na wbudowane materiały i roboty nawierzchniowe dróg i chodników winna wynosić 3 lata oraz na remonty cząstkowe 1 rok. UWAGA: Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów robót w zależności od stanu technicznego nawierzchni i potrzeb zamawiającego. Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.33.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.11.11.00-9, 45.23.31.42-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: do 31-12-2008 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej 500 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością). b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.: - 2 osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie) c) dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa), na sumę gwarancyjną nie niższą jak 500 tys. zł. 6. Udzielą 3 leniej gwarancji na materiały i roboty nawierzchniowe oraz 1 rok na pozostałe roboty remontowe. 7. Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej 500 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.: - 2 osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie) 4. Wykaz w pełni sprawnego sprzętu którym dysponuje Wykonawca a niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia 5. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom) 6. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) - co najmniej 150 tys. zł, 7 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł 8. Potwierdzenie wniesienia wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Anna Wierzbicka-Abramska Dorota Roguska-Niewczas Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00 wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 30 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 4-02-2008 godz.12:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Cena – 100 % Wadium 15 000 /słownie: piętnaście tysięcy złotych/ Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 4-02-2008 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Formularze ZP-2 (207.1kB) | ||
Projekt umowy (87.8kB) | ||
Przedmiar robót- zał. C (161.5kB) | ||
SIWZ ZP-2 (260.9kB) | ||
Specyfikaca techniczna - zał. B (33.1kB) | ||
Szczegółowy opis - zał. nr A (65.7kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-01-15 14:41:06 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-01-15 14:47:48 |
Ostatnia zmiana: | 2008-01-15 14:47:34 |
Ilość wyświetleń: | 3111 |