Remont podłóg w Szkole Podstawowej w Raszynie
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/7/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 28-01-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Remont podłóg w Szkole Podstawowej w Raszynie” w zakres robót wchodzą: 1. Remont podłóg drewnianych: a. wymiana posadzki w różnych miejscach- 20 klepek dębowych o wym. 35x7 gr.22 mm, lub zaszpachlowanie ubytków (klepki z bardzo dużym ubytkiem) b. szpachlowanie, cyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie trudnościeralnym lakierem dwuskładnikowym z atestem dopuszczającym do stosowania w placówkach oświatowych, o wyglądzie powłoki ,,półmat” klepki podłogowej- powierzchnia 1568,1 m2, w pomieszczeniach: - stara część szkoły: parter: 1,35; I piętro: 6,5,4,3,2,22, korytarz; - nowa część szkoły: I piętro: pokój nauczycielski, pok. Z-cy, korytarz, 115,114; II piętro: 205 (z zapleczem), 205a, korytarz Parkiet przyklejony jest na lepik, ma ok. 30 lat, widoczne są niewielkie nierówności w wyniku źle wykonanego cyklinowania, brak widocznych ,,górek” spowodowanych wypaczeniem parkietu, w parkiecie występują szpary, miejscami dochodzące do 5 mm. c. cyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie listew przyściennych 997,0 m d. demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych na korytarzu I oraz II piętra na czas remontu o łącznej dł. 2x2 m oraz ławek szt. 5 o dł. 4m i szt. 12 po 5m e. wymiana lub uzupełnienie listew przyściennych z cokołem wys. 10cm wykończonym ćwierćwałkiem 218m. Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.43.00.00-5, 45.43.21.14-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: od 20-06-2008r. do 15-08-2008r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 30 tys. zł brutto każde. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane przez firmę w zakresie robót polegających na renowacji lub układaniu podłóg drewnianych; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ - Załącznik Wykonawcy UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 30 tys. zł brutto każde. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane przez Firmę w zakresie renowacji lub układaniu podłóg drewnianych, (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie) Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Maria Jasik-Sikorska, Dorota Roguska-Niewczas Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 18-02-2008 godz. 12:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 18-02-2008 Godzina otwarcia 12:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 28-01-2008
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
formularze_zp7 (98.2kB) | ||
siwz_zp7 (223kB) | ||
specyfikacja_remont_podlog (90.3kB) | ||
umowa_remont_podlog (131.8kB) | ||
szegolowy_opis (63.9kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-01-28 17:24:24 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-01-28 17:25:49 |
Ostatnia zmiana: | 2008-01-29 09:18:48 |
Ilość wyświetleń: | 3033 |