Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/7/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

28-01-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Remont podłóg w Szkole Podstawowej w Raszynie

w zakres robót wchodzą:

1. Remont podłóg drewnianych:

a. wymiana posadzki w różnych miejscach- 20 klepek dębowych o wym. 35x7 gr.22 mm, lub zaszpachlowanie ubytków (klepki z bardzo dużym ubytkiem)

b. szpachlowanie, cyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie trudnościeralnym lakierem dwuskładnikowym z atestem dopuszczającym do stosowania w placówkach oświatowych, o wyglądzie powłoki ,,półmat” klepki podłogowej- powierzchnia 1568,1 m2, w pomieszczeniach:

- stara część szkoły: parter: 1,35; I piętro: 6,5,4,3,2,22, korytarz;

- nowa część szkoły: I piętro: pokój nauczycielski, pok. Z-cy, korytarz, 115,114; II piętro: 205 (z zapleczem), 205a, korytarz

Parkiet przyklejony jest na lepik, ma ok. 30 lat, widoczne są niewielkie nierówności w wyniku źle wykonanego cyklinowania, brak widocznych ,,górek” spowodowanych wypaczeniem parkietu, w parkiecie występują szpary, miejscami dochodzące do 5 mm.

c. cyklinowanie oraz trzykrotne lakierowanie listew przyściennych 997,0 m

d. demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych na korytarzu I oraz II piętra na czas remontu o łącznej dł. 2x2 m oraz ławek szt. 5 o dł. 4m i szt. 12 po 5m

e. wymiana lub uzupełnienie listew przyściennych z cokołem wys. 10cm wykończonym ćwierćwałkiem 218m.

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.43.00.00-5,   45.43.21.14-6

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 od 20-06-2008r. do 15-08-2008r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 30 tys. zł brutto każde. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane przez firmę w zakresie robót polegających na renowacji lub układaniu podłóg drewnianych; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia"

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2,

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ - Załącznik Wykonawcy

UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od­roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 30 tys. zł brutto każde. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie prace wykonane przez Firmę w zakresie renowacji lub układaniu podłóg drewnianych, (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Maria Jasik-Sikorska,   Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

18-02-2008     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

18-02-2008

Godzina otwarcia

12:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

28-01-2008