Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/17/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

28-02-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Raszyn

w następującym zakresie prac:

1) mechaniczne zamiatanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, pasów przykrawężnikowych, placów i zatok postojowych,

2) ręczne oczyszczanie poboczy, chodników oraz pasów zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku i liści, a w przypadkach koniecznych ręczne oczyszczenie nawierzchni jezdni w zakresie określonym w pkt.1) w obrębie strefy przykrawężnikowej,

3) załadunek i wywóz zebranych odpadów.

Zakres robót dotyczy pasa drogowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.).

 

 Miejsce wykonywania usługi:

Utwardzone drogi gminne na terenie Gminy Raszyn zgodnie z wykazem tabelarycznym i graficznym ujętym w załączniku nr 3a i 3b w zakresie:

- strefa A (strefa 1, 2, 3 i 4) - obszar zurbanizowany - obejmująca miejscowości Raszyn oraz Rybie i Nowe Grocholice (załącznik nr 3a) - 33,44 km

- strefa B - obszar niezurbanizowany - obejmująca miejscowości Sękocin Nowy, Słomin, Sękocin Stary, Rybie, Jaworowa, Nowe Grocholice, Puchały, Wypędy, Janki i Falenty (załącznik nr 3b)- 19,01 km

Rodzaj zamówienia

Usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90.21.00.00-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 od daty podpisania umowy do dnia 30-11-2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia"

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2  

2. Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert),

2.2. aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia (podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251 ze zm.), zawierające w szczególności odpady o kodzie: 20 03 03 – odpady z oczyszczania ulic i placów,

2.3. aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Raszyn,(podstawa prawna: ustawa z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz. 2008 ze zm.)

2.4. aktualną na czas realizacji usługi umowę z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów o których mowa w art. 9 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 ze zm.), a jeśli Wykonawca sam prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów – przedstawi stosowne zezwolenie wydane przez starostę lub wojewodę.

3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcie postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali siłami własnymi lub jako podwykonawcy usługi w zakresie letniego oczyszczania dróg lub dróg, chodników
i placów o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług)

4. wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, (duże jednostki sprzętowe winny być opatrzone logiem firmy w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę)

5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym min. 10 pracowników fizycznych zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Pracownicy powinni być ubrani w jednolite stroje opatrzone logiem firmy – umożliwiający identyfikację świadczącego usługę

6. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Wojciech Zgorzelski, Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek, czwartek – w godz.: 11:00 – 17:00

Wtorek, środa, piątek – w godz. 9:00 – 15:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców- pokój nr 15

Termin składania ofert

07-03-2008     godz. 12:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

07-03-2008

Godzina otwarcia

12:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

28-02-2008