Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/19/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

19-03-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Modernizacja nawierzchni ulicy Sokolnickiego i ulicy Młynarskiej wraz z odwodnieniem

na terenie Gminy Raszyn”

Zadanie nr 1 – modernizacja nawierzchni ulicy Sokolnickiego:

1.Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową – 3410,00 m2

2.Rozbiórka chodników z płyt betonowych – 1721,00 m2

3.Roboty ziemne w gruncie III kat. – 671,25 m3

4.Krawężnik betonowy 15x30 cm – 1297,00 mb

5.Ścieki uliczne z 3 rzędów kostki brukowej – 424,00 mb

6.Nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa gr. 10 cm – 2351,80 m2

7.Nawierzchnia z kostki betonowej na chodnikach, wjazdach i progach zwalniających – 2282,00 m2

8.Studnie chłonne O 1200 mm – 18 szt.

9.Studzienki ściekowe uliczne O 500 mm – 9 szt.

10.  Trawniki dywanowe – 860,00 m2

11.  Oznakowanie pionowe i poziome – komplet.

Zadanie nr 2 – modernizacja nawierzchni ulicy Młynarskiej:

1.Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową – 2559,00 m2

2.Rozbiórka krawężników na ławce betonowej – 1025,00 mb

3.Roboty ziemne w wykopie – 398,00 m3

4.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementu – 1020,00 m2

5.Podbudowa z kruszywa kamiennego stabilizowanego – 3310 m2

6.Nawierzchnia bitumiczna 2 warstwy gr. 12 cm – 2933,00 m2

7.Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – 2238,00 m2

8.Ściek uliczny z kostki betonowej – 632,00 mb

9.Krawężnik betonowy 15x30 cm – 1322,00 mb

10.  Kanalizacja deszczowa z przykanalikami – 119,70 mb

11.  Studnie rewizyjne O 1200 mm – 6 szt.

12.  Studzienki ściekowe uliczne O 500 mm – 8 szt.

13.  Trawniki dywanowe z siewem – 1904,00 m2

14.  Oznakowanie pionowe i poziome – 1 komplet.

Gwarancja:

Wykonawca udzieli na wykonane roboty gwarancji na okres przynajmniej 3 lata.

Na wbudowane materiały – gwarancja producenta nie mniej jednak niż 3 lata.

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.11.12.91-4, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1,

45.23.32.52-0, 45.23.32.93-9

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

  do 31 lipca 2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa)

6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia"
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2,

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)

UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od­roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej 1.000.000 tys. zł. (brutto), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością).

4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

- 2 osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

- 1 osobą, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności wodno-kanalizacyjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

- min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie).

5. Wykaz w pełni sprawnego sprzętu, którym dysponuje Wykonawca a niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.

6. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom)

7. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) w wysokości, co najmniej 500 tys. zł,

8. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Anna Wierzbicka-Abramska, Roman Łyszcz,

Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek, czwartek w godz.: 11:00 – 17:00

wtorek, środa, piątek w godz.: 9:00 – 15:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

09-04-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Niewymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

09-04-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

19-03-2008