Modernizacja nawierzchni ulicy Sokolnickiego i ulicy Młynarskiej wraz z odwodnieniem na terenie Gminy Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/19/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 19-03-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Modernizacja nawierzchni ulicy Sokolnickiego i ulicy Młynarskiej wraz z odwodnieniem na terenie Gminy Raszyn” Zadanie nr 1 – modernizacja nawierzchni ulicy Sokolnickiego: 1.Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową – 3410,00 m2 2.Rozbiórka chodników z płyt betonowych – 1721,00 m2 3.Roboty ziemne w gruncie III kat. – 671,25 m3 4.Krawężnik betonowy 15x30 cm – 1297,00 mb 5.Ścieki uliczne z 3 rzędów kostki brukowej – 424,00 mb 6.Nawierzchnia bitumiczna dwuwarstwowa gr. 10 cm – 2351,80 m2 7.Nawierzchnia z kostki betonowej na chodnikach, wjazdach i progach zwalniających – 2282,00 m2 8.Studnie chłonne O 1200 mm – 18 szt. 9.Studzienki ściekowe uliczne O 500 mm – 9 szt. 10. Trawniki dywanowe – 860,00 m2 11. Oznakowanie pionowe i poziome – komplet. Zadanie nr 2 – modernizacja nawierzchni ulicy Młynarskiej: 1.Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową – 2559,00 m2 2.Rozbiórka krawężników na ławce betonowej – 1025,00 mb 3.Roboty ziemne w wykopie – 398,00 m3 4.Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementu – 1020,00 m2 5.Podbudowa z kruszywa kamiennego stabilizowanego – 3310 m2 6.Nawierzchnia bitumiczna 2 warstwy gr. 12 cm – 2933,00 m2 7.Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – 2238,00 m2 8.Ściek uliczny z kostki betonowej – 632,00 mb 9.Krawężnik betonowy 15x30 cm – 1322,00 mb 10. Kanalizacja deszczowa z przykanalikami – 119,70 mb 11. Studnie rewizyjne O 1200 mm – 6 szt. 12. Studzienki ściekowe uliczne O 500 mm – 8 szt. 13. Trawniki dywanowe z siewem – 1904,00 m2 14. Oznakowanie pionowe i poziome – 1 komplet. Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty gwarancji na okres przynajmniej 3 lata. Na wbudowane materiały – gwarancja producenta nie mniej jednak niż 3 lata. Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.93-9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: do 31 lipca 2008 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) 6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, 3. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej 1.000.000 tys. zł. (brutto), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.: - 2 osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 1 osobą, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności wodno-kanalizacyjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - min. 15 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie). 5. Wykaz w pełni sprawnego sprzętu, którym dysponuje Wykonawca a niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom) 7. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) w wysokości, co najmniej 500 tys. zł, 8. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500 tys. zł. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Anna Wierzbicka-Abramska, Roman Łyszcz, Dorota Roguska-Niewczas Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek, czwartek w godz.: 11:00 – 17:00 wtorek, środa, piątek w godz.: 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 09-04-2008 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Niewymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 09-04-2008 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 19-03-2008
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78)
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
formularze_zp19 (225.5kB) | ||
siwz_zp19 (285.5kB) | ||
szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia (45.4kB) | ||
mlynarska (5MB) | ||
sokolnickiego (4.3MB) | ||
umowa_projekt (70.3kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-03-19 18:48:11 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-03-19 18:54:16 |
Ostatnia zmiana: | 2008-03-19 18:53:38 |
Ilość wyświetleń: | 3586 |