Wykonanie projektu zagospodarowania rynku w Raszynie
Gmina Raszyn ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/22/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 03-04-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Wykonanie projektu zagospodarowania rynku w Raszynie” do zakresu prac należy: 1. Wykonanie projektu oświetlenia z zasileniem sceny (montowanej w przypadku spektakli) 2. Wykonanie projektu odwodnienia, 3. Wykonanie projektu utwardzenia – drogowy z wykonaniem izolacji na stropie, 4. Wykonanie projektu zieleni – nasadzenia, trawniki, 5. Wykonanie projektu małej architektury wraz z fontanną, 6. Wykonanie projektu nawodnienia – podlewanie terenu. UWAGA: Wykonawca udzieli gwarancji rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 3 lat. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: 5 miesięcy od daty podpisania umowy Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)). 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (dotyczy lat 2005 – 2007), przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali min. 2 (dwie) kompleksowe dokumentacje projektowe w zakresie budownictwa drogowego i uzyskania pozwolenia na budowę, o wartości min. 40 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego to jest minimum: - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. „w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” – (dz. U. z dnia 2 czerwca 2005 r.) w specjalności drogowej, - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. „w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” – (dz. U. z dnia 2 czerwca 2005 r.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych, - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. „w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” – (dz. U. z dnia 2 czerwca 2005 r.) w specjalności instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, oraz będących członkami właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Maria Jasik-Sikorska, Dorota Roguska-Niewczas Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00 wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 11-04-2008 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 11-04-2008 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 03-04-2008 Zamawiający Gmina Raszyn, reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn informuje, że w prowadzonym postępowaniu wpłynęło nw. pytanie dotyczące warunków udziału w postępowaniu: Pytanie pkt. 6.3 SIWZ – wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat (….) min. 2 kompleksowe dokumentacje projektowe w zakresie budownictwa drogowego o wartości min. 40.000 brutto każde, czy warunek zostanie spełniony jeżeli projekt dróg jest opracowaniem branżowym i wchodzi w skład całego projektu dotyczącego obiektu kubaturowego? Odpowiedź: Zgodnie z zapisem pkt. 6.3. SIWZ, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, firma wykonała min. 2 kompleksowe dokumentacje projektowe w zakresie budownictwa drogowego i uzyskała pozwolenia na budowę o wartości min. 40 tys. zł. brutto każde (poparte stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że wykazane prace zostały wykonane z należytą starannością). Projekt dróg będący opracowaniem branżowym wchodzącym w skład całego projektu dotyczącego obiektu kubaturowego spełnia ten warunek.
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
i nagłośnieniem,
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
formularze_zp22 (94.7kB) | ||
program_funkcjonalno-uzytkowy_rynku (66.7kB) | ||
siwz_zp22 (195.8kB) | ||
umowa_projekt (140.5kB) | ||
wypis_z_planu_zp22 (1.2MB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-04-03 13:21:11 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-04-03 15:28:09 |
Ostatnia zmiana: | 2008-04-04 14:54:23 |
Ilość wyświetleń: | 3409 |