Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/27/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

05-06-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Remont istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją bitumiczną i grysami na terenie Gminy Raszyn”

w zakres robót wchodzi:

1)    Wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu z wypełnieniem ubytków i nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych, przy średnim zużyciu 2 cm destruktu na 1 m2 po zagęszczeniu z materiału inwestora - 11 750,00 m2

2)    Utrwalenie powierzchniowe istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach, po zawałowaniu w ilości 16 700,00 m2

w zakresie:

- warstwa dolna – emulsja asfaltowa szybkorozpadowa K1-65 w ilości ok.  1,75 kg/ m2;   grysy granitowe 8/11 mm w ilości ok. 14,0 kg/ m2

- warstwa górna – emulsja asfaltowa szybkorozpadowa w ilości ok. 1,55 kg/ m2; grysy  granitowe 5/8 mm w ilości 13 kg/m2

3)    Utrwalenie powierzchniowe jednowarstwowe, jak warstwa górna poz. 2 w ilości 6 700,00 m2

4)    Podniesienie zaworów i zasuw wodociągowych i gazowych na wysokość od 1 do

 2 cm, ilość – 30 szt.

5)    Podniesienie studni i kratek ściekowych na wysokość od 1 do 2 cm, ilość –   20 szt.

 

Uwaga:

Podane wyżej ilości asortymentów robót są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych asortymentów,  w zależności od stanu nawierzchni i potrzeb Zamawiającego.

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.33.31.42-6,    45.23.32.22-1,   45.23.32.52-0,    45.11.11.00-9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 30-08-2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa)

6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia


Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)

UWAGA;

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

¦        nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

¦        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

¦        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od­roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością)

4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

- 2 osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

- 13 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

5. Wykaz w pełni sprawnego sprzętu którym dysponuje Wykonawca a niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia

6. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom)

7. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ w wysokości co najmniej 300 tys. zł

8. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 150 tys. zł.

9. Kosztorys ofertowy

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Roman Łyszcz,   Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00

Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

25-06-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

25-06-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

05-06-2008r.