Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Raszynie - I ETAP - PLAC ZABAW
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/28/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 11-06-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Raszynie – I ETAP – PLAC ZABAW” w zakres robót wchodzi: 1. Roboty rozbiórkowe - fragmentu istniejącego ogrodzenia – 63 mb - nawierzchni asfaltowej – 306 m2 - nawierzchni z kostki betonowej – 76 m2 - latarni – 4 szt. - kabli elektrycznych – 85 mb - karp – 4 szt. 2. Budowa placu zabaw dla „starszaków” Zlokalizowany jest w zachodniej części opracowania terenu. Plac wyposażony jest w cztery urządzenia przeznaczone dla danej grupy wiekowej, które należy wykonać zgodnie z opisem umieszczonym w projekcie: - duży dynamiczny zestaw sprawnościowy – element 1 - duży zestaw wspinaczkowy –element 2 - zestaw wspinaczkowy – element 3 - dynamiczny zestaw sprawnościowy – element 4 3. Budowa placu zabaw dla „maluchów” Zlokalizowany jest w centralnej części opracowania terenu. Wyposażony będzie w siedem urządzeń przeznaczonych dla danej grupy wiekowe, które należy wykonać zgodnie z opisem umieszczonym w projekcie: - piaskownica - element 5 - zestaw zabawowy „parowóz” – element 6 - bujak na sprężynie – element 7 - potrójny bujak na sprężynach – element 8 - podwójny bujak-ważka na sprężynach – element 9 - poczwórny bujak ważka na sprężynach – element 10 - zestaw równoważni – element 11 - huśtawka wahadłowa podwójna – element 12 4. Budowa plac rekreacyjnego Zlokalizowany jest przy wejściu do budynku szkoły. Wyposażony w dwa stoły pingpongowe, ławki i kosze na śmieci. 5.Nawierzchnie: - plac zabaw – poliuretanowa, grubość od 20 do 140 mm. Kolor nawierzchni czerwony, niebieski, żółty - plac rekreacyjny – z kostki betonowej szarej z fazą gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 6. Drobne formy architektoniczne - ławki – zgodnie z opisem umieszczonym w projekcie, kształtownik ze stali kwasoodpornej, siedzisko jesion modyfikowany termicznie o wymiarach jak w projekcie budowlanym. - kosze na śmieci – o wymiarach jak w projekcie budowlanym 7. Ogrodzenie Przęsłowe wysokości 1 i 1,5 m wykonane na fundamentach punktowych zgodnie z rysunkami, 4 furtki o charakterystyce jak w projekcie budowlanym. 8. Zieleń Nasadzenia krzewów i roślin okrywowych przy pomniku oraz przy alei prowadzącej do pomnika. 9. roboty elektryczne Należy wykonać wykopy 0,8x0,4m , ułożyć rury Arata DVR-110 z bednarką 25x4, zasypać i zagęścić grunt, nadmiary ziemi wywieźć. Rury będą służyć do wciągnięcia kabla do oświetlenia terenu. Gwarancja: Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres min. 3 lat. Na wbudowane materiały – gwarancja producenta nie mniej jednak niż 3 lata. Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.27.12-9, 45.11.27.00-2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: do 30-09-2008 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) 5. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 – wraz z zaświadczeniem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykażą, iż posiadają odpowiednie doświadczenie, tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 2 (dwa) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, wykonaniu placów zabaw dla dzieci o wartości nie mniejszej niż: 250 tys. zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie). 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. wykażą min.: • 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane (mogą być w ograniczonym zakresie) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz będącą członkiem (posiadającą wpis) do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 4. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców) 5. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 200.000 zł. 6. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Maria Jasik-Sikorska, Dorota Czajkowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00 Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 40 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 01-07-2008 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Niewymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 01-07-2008 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 11-06-2008
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (12) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-06-11 12:35:39 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-06-11 12:48:58 |
Ostatnia zmiana: | 2008-06-11 12:52:16 |
Ilość wyświetleń: | 3380 |