Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/28/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

11-06-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Raszynie

I ETAP – PLAC ZABAW

w zakres robót wchodzi:

1. Roboty rozbiórkowe

- fragmentu istniejącego ogrodzenia – 63 mb

- nawierzchni asfaltowej – 306 m2

- nawierzchni z kostki betonowej – 76 m2

- latarni – 4 szt.

- kabli elektrycznych – 85 mb

- karp – 4 szt.

2. Budowa placu zabaw dla „starszaków”

Zlokalizowany jest w zachodniej części opracowania terenu. Plac wyposażony jest w cztery urządzenia przeznaczone dla danej grupy wiekowej, które należy wykonać zgodnie z opisem umieszczonym w projekcie:

- duży dynamiczny zestaw sprawnościowy – element 1

- duży zestaw wspinaczkowy –element 2

- zestaw wspinaczkowy – element 3

- dynamiczny zestaw sprawnościowy – element 4

3. Budowa placu zabaw dla „maluchów”

Zlokalizowany jest w centralnej części opracowania terenu. Wyposażony będzie w siedem urządzeń przeznaczonych dla danej grupy wiekowe, które należy wykonać zgodnie z opisem umieszczonym w projekcie:

- piaskownica - element 5

- zestaw zabawowy „parowóz” – element 6

- bujak na sprężynie – element 7

- potrójny bujak na sprężynach – element 8

- podwójny bujak-ważka na sprężynach – element 9

- poczwórny bujak ważka na sprężynach – element 10

- zestaw równoważni – element 11

- huśtawka wahadłowa podwójna – element 12

4. Budowa plac rekreacyjnego

Zlokalizowany jest przy wejściu do budynku szkoły. Wyposażony w dwa stoły pingpongowe, ławki i kosze na śmieci.

5.Nawierzchnie:

- plac zabaw – poliuretanowa, grubość od 20 do 140 mm. Kolor nawierzchni czerwony, niebieski, żółty

- plac rekreacyjny – z kostki betonowej szarej z fazą gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej

6. Drobne formy architektoniczne

- ławki – zgodnie z opisem umieszczonym w projekcie, kształtownik ze stali kwasoodpornej, siedzisko jesion modyfikowany termicznie o wymiarach jak w projekcie budowlanym.

- kosze na śmieci –   o wymiarach jak w projekcie budowlanym

7. Ogrodzenie

Przęsłowe wysokości 1 i 1,5 m wykonane na fundamentach punktowych zgodnie z rysunkami, 4 furtki o charakterystyce jak w projekcie budowlanym.

8. Zieleń

Nasadzenia krzewów i roślin okrywowych przy pomniku oraz przy alei prowadzącej do pomnika.

9. roboty elektryczne

Należy wykonać wykopy 0,8x0,4m , ułożyć rury Arata DVR-110 z bednarką 25x4, zasypać i zagęścić grunt, nadmiary ziemi wywieźć. Rury będą służyć do wciągnięcia kabla do oświetlenia terenu.

Gwarancja:

Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres min. 3 lat.

Na wbudowane materiały – gwarancja producenta nie mniej jednak niż 3 lata.

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.11.27.23-9,    45.11.27.12-9,   45.11.27.00-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

 do 30-09-2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa)

5. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia


Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 wraz z zaświadczeniem:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od­roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2. Wykażą, iż posiadają odpowiednie doświadczenie, tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 2 (dwa) zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, wykonaniu placów zabaw dla dzieci o wartości nie mniejszej niż: 250 tys. zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).

3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. wykażą min.:

          1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane (mogą być w ograniczonym zakresie)  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz będącą członkiem (posiadającą wpis) do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

4. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców)

5. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 200.000 zł.

6. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Maria Jasik-Sikorska,    Dorota Czajkowska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00

Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej: www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

40 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

01-07-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Niewymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

01-07-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

11-06-2008