Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/43/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

01-08-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Modernizacja – przebudowa ulicy Słowikowskiego i ulicy Cichej

w Gminie Raszyn”

z podziałem na zadania:

ZADANIE I – Modernizacja – przebudowa ul. Słowikowskiego na odcinku od ul. Prostej do ul. Prusa długości 140 m:

W zakres robót wchodzi:

1.    Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm z wywozem na odległość 1 km – 700,00 m2

2.    Rozplanowanie kruszywa dowiezionego z wykopu warstwą gr.10 cm z mechanicznym zagęszczeniem - 1050,00 m2

3.    Koryto ziemne na całej szerokości gł. 10 cm w gruncie III kat. z wywozem ziemi na odległość 1 km – 700,00 m2

4.    Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 12 cm – 700,00 m2

5.    Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 5 cm po zaklinowaniu z zagęszczeniem – 560,00 m2

6.    Ułożenie ścieku z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 140,00 m2

7.    Warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej grysowo – żwirowej gr. 5 cm po zagęszczeniu – 560,00 m2

8.    Remont cząstkowy ul. Słowikowskiego - nawierzchni bitumicznej masę asfaltową gr. 4 cm z uzupełnieniem ubytków w podbudowie destruktem asfaltowym z obcięciem krawędzi – 220,00 m2

 

ZADANIE II – Modernizacja – przebudowa ul. Cichej

W zakres robót wchodzi:

1.    Frezowanie nawierzchni bitumicznej gł. do 4 cm krawężników z wywozem materiału na odległość 5 km – 700,00 m2

2.    Warstwa wiążąca z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej – 20,00 ton

3.    Warstwa ścieralna z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej gr. 4 cm - ze skropieniem podłoża – 1000,00 m2

4.    Regulacja pionowa zasuw i zaworów – 30 szt.

5.    Regulacja pionowa kratek ściekowych i studzienek – 8,00 szt.

Gwarancja:

Wykonawca udzieli na wykonane roboty gwarancji na okres przynajmniej 1 roku.

W przypadku wykonywania napraw gwarancyjnych – okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas wykonania naprawy (liczony od daty zgłoszenia Zamawiającego – do daty protokolarnego odbioru usunięcia usterek).

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.10.00.00-8,    45.23.30.00-9,   45.23.30.00-0,    45.22.00.00-9

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

 do 30-09-2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa)

6. Udzielą gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia


Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/

UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od­roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 (dwa) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. (bez podatku VAT), (poparte (wszystkie) stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością)

4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.:

- 2 osoby, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz będącymi członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

- min. 10 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie)

5. Wykaz w pełni sprawnego sprzętu którym dysponuje Wykonawca, a niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia

6. Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku zlecania określonych prac Podwykonawcom/

7. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ w wysokości co najmniej 100 tys. zł

8. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 200 tys.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Anna Wierzbicka-Abramska, Roman Łyszcz, Dorota Czajkowska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00

Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

22-08-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

22-08-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

01-08-2008