Modernizacja - remont ulicy Wesołej we wsi Rybie w Gminie Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/45/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 29-08-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Modernizacja – remont ulicy Wesołej we wsi Rybie w Gminie Raszyn” w zakres robót wchodzi: 1. Oznakowanie robót zgodnie z opracowanym i uzgodnionym na zlecenie Wykonawcy projektem czasowej organizacji ruchu. 2. Wykonanie konstrukcji drogowej jezdni, zjazdów i chodników wraz z kanalizacją deszczową A. roboty rozbiórkowe obejmujące: - rozbiórkę krawężników betonowych - rozbiórkę chodników i zjazdów z kostki i płyt betonowych - frezowanie nawierzchni bitumicznej - demontaż oznakowania 3. Wymianę konstrukcji drogowej jezdni, zjazdów i chodników obejmującą: - wyniesione skrzyżowanie z ul. Olszową - 265,18 m2 - jezdnia asfaltowa - 3.842,42 m2- - chodniki 1.952,69 m2 - zjazdy indywidualne 668,39 m2 - krawężniki 1.023,00 mb - krawężniki 524,00 mb - obrzeża 30 x 8 – 526.00 mb 4. Regulacja urządzeń podziemnych - ok. 37 szt. Gwarancja: Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres min. 3 lat. Na wbudowane materiały – gwarancja producenta nie mniej jednak niż 3 lata. Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.30.00-0, 45.22.00.00-9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: do 15-12-2008 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa). 6/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji. 7/ Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w za kresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nieposiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2./ Wykażą, iż posiadają odpowiednie doświadczenie, tj.: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 2 /dwa/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na remoncie (również cząstkowym), przebudowie i budowie nawierzchni bitumicznych o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto każde (poparte (każde) dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością). 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. wykażą min.: • 2 osoby posiadające uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, będących członkami /posiadającymi wpis/ na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/. • 1 osobę posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/. • min. 25 pracownikami (wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie) 4. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców/ 5. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ w wysokości - co najmniej 500 tys. zł, 6. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 500.000 zł., 7. Potwierdzenie wniesienia wadium w wymaganej wysokości, terminie i formie, 8. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Anna Wierzbicka-Abramska, Roman Łyszcz, Dorota Czajkowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00 Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 50 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 19-09-2008 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 19-09-2008 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 29-08-2008
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Zamawiający informuje, iż wprowadzone zostają zmiany w przedmiarze robót - załączniku nr C do SIWZ.
w pozycji 35 przedmiaru robót:
jest: wyrównanie istniejącej podbudowy BA 0/16 gr 2-
powinno być: ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6 cm na siatce z włókien szklanych po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni – 3842,40 m2 jest: nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości powinno być: nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych BA o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 3842,40 m2 Rozłożenie siatki z włókien szklanych na warstwie nawierzchni z betonu asfaltowego po frezowaniu starej nawierzchni – np. typu GEO-DRID typ EGA1 x1T -100 kN/m lub równoważnych - Pozostałe pozycje przedmiaru robót oraz zapisy SIWZ pozostają nie zmienione.
w pozycji 38 przedmiaru robót:
ponadto dodana zostaje pozycja: 34a:
Załączniki (10) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Łukasz Iwanowicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Iwanowicz |
Data wprowadzenia: | 2008-08-29 14:16:47 |
Opublikował: | Łukasz Iwanowicz |
Data publikacji: | 2008-08-29 14:23:13 |
Ostatnia zmiana: | 2008-09-10 15:28:37 |
Ilość wyświetleń: | 3559 |