O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.
1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)
UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na zimowym utrzymaniu dróg, placów lub parkingów obejmującej zarówno odśnieżanie, jak i usuwanie śliskości zimowej, na łączna kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto, (każde poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością)
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia tj. min.
A. Sprzętem do odśnieżania dróg:
a) Pojazdem samochodowym, wyposażonym w pług odśnieżny lemieszowy o szerokości co najmniej 3,0 m. Pług powinien być sterowany automatycznie z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego zarówno w płaszczyźnie pionowej (podnoszenie-opuszczanie) jak i w płaszczyźnie poziomej kątem nachylenia pługa (skręt lewo/prawo ±30o), umożliwiając przestawienie odkładnicy na skręt w lewo lub prawo, w zależności od miejsca prowadzenia robót - min. 3 szt.
b) Ciągnikiem rolniczym wyposażonym w lekki pług lemieszowy o szerokości maksymalnej do 2,5 m - min. 1 szt.
c) Ciężkim sprzętem do usuwania zasp śnieżnych z dróg, w postaci pługu wirnikowego, spychacza bądź ładowarki - min. 1 szt.
B. Sprzętem i urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej:
a) Pojazdem samochodowym wyposażonym w posypywarkę o pojemności min. 4 m3. Solarki muszą posiadać, automatyczną z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego, możliwość regulowania gęstości posypywania zarówno używanych środków chemicznych (w zakresie 5-30 g/m2), jak i środków uszorstniających (w zakresie 20-200 g/m2) - min. 3 szt.
Zamawiający dopuszcza użycie osprzętu w postaci pługów lemieszowych, o których mowa w pkt. Aa oraz urządzeń do posypywania, o których mowa w pkt. Ba, zamontowanych na tych samych nośnikach.
C. Środkami łączności:
a) minimum 2 stacjonarnymi liniami telefonicznymi wraz z faxem z całodobową obsługą,
b) minimum 2 telefonami komórkowymi z całodobową obsługą.
D. Zapleczem technicznym:
a) Bazą sprzętowo-magazynową, w tym zapleczem do magazynowania środków chemicznych i materiałów uszorstniających.
b) Stanowiskiem dyspozytora umożliwiającym łączność Zamawiającego z Wykonawcą przez 7 dni, 24h na dobę.
Stanowiącym załącznik nr 5,
Jednostki sprzętowe wyszczególnione w pkt. 6.4 niniejszej SIWZ w okresie realizowanej umowy, winny znajdować się w całodobowej dyspozycji dla potrzeb Gminy Raszyn.
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności
Pracownicy Wykonawcy ubrani będą w jednolite stroje opatrzone logiem firmy, a używany sprzęt oznakowany będzie w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę.
6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł. |