Dostawa samochodu typu BUS z homologacja 9-cio osobową, oraz homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/52/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a, Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 07-10-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Dostawa samochodu typu BUS z homologacja 9-cio osobową, oraz homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych” o parametrach i wyposażeniu nie gorszym niż: - samochód typu BUS przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (fabrycznie nowy), - pojemność silnika: – do 2500 cm3, - rodzaj silnika – diesel, - skrzynia biegów – manualna (co najmniej 5 biegów) Samochód musi posiadać Homologację Ministerstwa Infrastruktury do przewozu osób niepełnosprawnych Dostawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na zakupiony samochodu na okres min. 2 lat (bez limitu kilometrów) oraz min. 8 lat na perforację korozyjną nadwozia. Rodzaj zamówienia Dostawa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: do 15 grudnia 2008 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)/. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, udzielili min. 3 (trzech) dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na dostawie samochodu typu BUS o parametrach podobnych do parametrów określonych 4. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) - co najmniej 100 tys. zł Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Elżbieta Milczarek, Dorota Czajkowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00 Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 15-10-2008 godz. 12:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 15-10-2008 Godzina otwarcia 12:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 07-10-2008
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
w przedmiocie zamówienia, (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością)
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
formularze_zp-52 (103.5kB) | ||
opis_przedmiotu_zamowienia_zp-52 (13kB) | ||
siwz_zp-52 (237.1kB) | ||
PROJEKT UMOWY ZP-52 (33.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-10-07 15:39:22 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-10-07 15:41:45 |
Ostatnia zmiana: | 2008-10-09 13:40:36 |
Ilość wyświetleń: | 3559 |