Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszynie
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/53/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a, Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 08-10-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszynie” - samochód ciężarowy ratowniczo – gaśniczy, spełniający wymagania zawarte w Rozpo-rządzeniu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. - samochód posiadający niezbędne do przeprowadzenia akcji ratowniczo – gaśniczej wyposażenie – określone w załączniku A do SIWZ. UWAGA: Dostawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na zakupiony samochodu na okres min. 2 lat (bez limitu kilometrów). Rodzaj zamówienia Dostawa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony-e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)). 3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, udzielili min. 3 (trzech) dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na dostawie ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego, (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 4. Świadectwo homologacji typu oferowanego podwozia 5. Świadectwo dopuszczenia CNBOP na oferowany pojazd 6. Wypełniony załącznik nr A do SWIZ, określający minimalne wymagania techniczne dla ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego będącego przedmiotem zamówienia. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Petronela Barbara Owczarz, Dorota Czajkowska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00 Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 16-10-2008 godz. 11:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 16-10-2008 Godzina otwarcia 11:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 08-10-2008
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
formularze_zp-53 (104.1kB) | ||
siwz_zp-53 (236.9kB) | ||
specyfikacja_techniczna_zp-53 (95.6kB) | ||
umowa_projekt_zp-53 (33.3kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-10-08 12:35:09 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-10-08 12:53:45 |
Ostatnia zmiana: | 2008-10-08 12:54:03 |
Ilość wyświetleń: | 3240 |