Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/62/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

02-12-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2009

z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1

Wywóz nieczystości stałych i płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn, utrzymanie porządku na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn oraz usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn.

Do zakresu robót należy:

- opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn,

- wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn,

- utrzymanie porządku i czystości na przystankach autobusowych,

- usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn.

Zadanie nr 2

Wynajem wraz z serwisem 5-ciu kabin sanitarnych WC

Do zakresu robót należy:

- cotygodniowy serwis  kabin sanitarnych WC przez Wykonawcę /utrzymanie kabin

 w należytym porządku/

Zadanie nr 3

Odbiór odpadów wielkogabarytowych z gospodarstw domowych na terenie Gminy Raszyn.

Do zakresu robót należy:

- wywozu odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z  gospodarstw domowych wskazanych przez Zamawiającego, na pisemny wniosek mieszkańca Gminy Raszyn

Zadanie nr 4

Likwidacja dzikich wysypisk śmieci i wywiezienie nieczystości do zakładu utylizacji.

Do zakresu robót należy:

- wywóz odpadów z terenu Gminy Raszyn do zakładu utylizacji, na zlecenie Zamawiającego.

Zadanie nr 5

Podstawienie w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Raszyn 17 zespołów gniazd składających się z minimum trzech pojemników, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów.

Do zakresu robót należy:

- ustawienie i opróżnianie w należyty sposób kontenerów przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tj. pojemniki do zbiórki papieru, szkła, tworzyw sztucznych

Zadanie nr 6

Opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn.

Do zakresu robót należy:

- opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z kontenerów, pojemników zlokalizowanych na terenach jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90.50.00.00-2,   90.00.00.00-7,  90.51.13.00-5,   90.51.20.00-9

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

     Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień  uzupełniających

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia- wymagany:

zadanie nr 1– od 02 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

zadanie nr 2– od 02 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

zadanie nr 3– od 02 stycznia 2009 r. do 31 października 2009 r.

zadanie nr 4– od 02 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

zadanie nr 5– od 02 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

zadanie nr 6– od 02 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm./

2. Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 ze zm.),

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2  /dot. zadania 1 – 6/

2. Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/,- /dot. zadania nr 1 – 6/

UWAGA: Jeżeli Uczestnik postępowania ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 400 r. /Dz. U. 71 poz. 645 ze zm./ w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Uczestnika postępowania.

2.2. aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia (odpowiednio o kodzie 20 03 03), /dot. zadania nr 1 – 6/

2.3. aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Raszyn, /dot. zadania nr 1- 6/

2.4. aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na odbiór i transport odpadów  /dot. zadania nr 1, 3, 4, 5, 6/

2.5. aktualna umowa ze składowiskiem odpadów na przekazanie zebranych zanieczyszczeń - /dot. zadania nr 1, 3, 4, 5, 6/

2.6. aktualna umowa z oczyszczalnią ścieków na przekazywanie i oczyszczanie odpadów płynnych - /dot. zadania nr 2/

3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcie niniejszego postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 /dwóch/ usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie  

4. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca; odpowiednio dla każdego zadania:

sprzęt, którym Wykonawca winien dysponować dla wykonania zadania nr 1: -  samochód ciężarowy „Hakowiec” - co najmniej   2 szt. - samochód ciężarowy „Śmieciarka” - co najmniej   2 szt. - samochód transportowy do 1 t- co najmniej  1 szt.-- samochód asenizacyjny – min.poj. 7,0m3-co najmniej  2 szt.-kontenery poj. 7m3 -  zakryte- co najmniej  1 szt.- kontenery poj. 7m3 – odkryte- co najmniej  2 szt.    - pojemniki – poj.  1100 l- co najmniej 13 szt.

sprzęt, którym Wykonawca winien dysponować dla wykonania zadania nr 2: -  samochód specjalistyczny do serwisowania kabin sanitarnych - co najmniej  1 szt. - kabiny sanitarne WC - co najmniej   7 szt.

sprzęt, którym Wykonawca winien dysponować dla wykonania zadania nr 3: - samochód ciężarowy „Hakowiec” - co najmniej  1 szt., - kontenery poj. 15m3 - co najmniej  4 szt.

sprzęt, którym Wykonawca winien dysponować dla wykonania zadania nr 4:  - samochód ciężarowy „Hakowiec” - co najmniej 2 szt.   - kontenery poj. 4 m3 – odkryte - co najmniej 2 szt.  - kontenery poj. 7 m3 – odkryte - co najmniej 6 szt. - kontenery o wysokich burtach poj. 15 lub 18 m3 - co najmniej 2 szt.  - koparka chwytakowa lub koparko-ładowarka             - co najmniej 1 szt.

sprzęt, którym Wykonawca winien dysponować dla wykonania zadania nr 5: - pojemnik w kolorze niebieskim /do selektywnej zbiórki papieru/ - min. 17 szt.  - pojemnik w kolorze zielonym /do selektywnej zbiórki szkła/ - min. 17 szt. - pojemnik w kolorze żółtym /do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych/ - min. 17 szt. - samochód ciężarowy z HDS - co najmniej  1 szt.

sprzęt, którym Wykonawca winien dysponować dla wykonania zadania nr 6: -samochód ciężarowy „Hakowiec” - co najmniej   2 szt.   - samochód ciężarowy „Śmieciarka” - co najmniej   2 szt.

5. aktualna polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Bożena Leczkowska, Katarzyna Głodek, Dorota Czajkowska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00

Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

30 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

12-12-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

12-12-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

02-12-2008