Utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn
Gmina Raszyn ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/3/2009 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2007 r.. nr 223 poz. 1655 z późn. zm..) Data ogłoszenia 04-02-2009 Przedmiot zamówienia publicznego „Utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn” W zakres robót wchodzą: 1. Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włącznie, usuwanie elementów obcych z kanałów, tj. cegieł, gruzu, gałęzi itp., wycinanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów. 2. Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń osadników wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do kanałów włącznie. 3. Oczyszczenie z namułu i zanieczyszczeń studni rewizyjnych. 4. Odpompowywanie wody i usuwanie osadów ze studzienek burzowych bezodpływowych chłonnych. 5. Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp 6. Usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów. 7. Załadunek i wywóz zebranych odpadów a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu miejsca pracy. Skrócona charakterystyka techniczna: Zamówienie obejmuje czyszczenie ręczne i mechaniczne sieci i wszystkich obiektów inżynierskich na tej sieci zlokalizowanych lub z nią związanych, w celu utrzymania ich w należytej drożności, a w szczególności kanałów i kolektorów, przykanalików, wypustów burzowych, studzienek burzowych, studni chłonnych. Prace wykonywane będą na sieci kanalizacji deszczowej (rozdzielczej), znajdującej się na terenie Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym, przy czym objęte utrzymaniem objęte są również sieci kanalizacyjne (kolektory i kanały) odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowane na terenach prywatnych. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45-23-24-10-9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2009 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2007 r.), 2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi . 4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa). Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 3/, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, - /zał. nr 4/, 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali /siłami własnymi/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia /prace zakończone/ o łącznej wartości min. 100 tys. zł netto. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na utrzymaniu sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub burzowych), polegających min. na czyszczeniu kanałów; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).– /zał. nr 5/ 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. min.: - 1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika/. - 2 osoby – pracownicy fizyczni zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia. Pracownicy Wykonawcy, ubrani będą w jednolite stroje z widocznym logo firmy umożliwiające identyfikację świadczącego usługę - /zał. nr 6/ 5. Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca a niezbędnym do realizacji przedmiotu usługi, w tym min.: - samochód wielofunkcyjny do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej i wpustów ulicznych np. WUKO typ SCK-3z lub inny równoważny - /zał. nr 7/ 6. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 100 tys. zł – /zał. nr 8 Wykonawcy/ 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej odpowiedzialność przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa)- /zał. nr 9 Wykonawcy/. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Karolina Filipczak, Krzysztof Baryła Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00 wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 12-02-2009 godz. 11:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 12-02-2009 Godzina otwarcia 11:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 04-02-2009 Zamawiający, Wójt Gminy Raszyn informuje, że w prowadzonym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pytanie: Zgodnie z treścią SIWZ pkt. VII ppkt. 7.3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres z należytą starannością /siłami własnymi/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia /prace zakończone/ o łącznej wartości min. 100 tys zł netto. Prosimy o odpowiedź czy Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie czyszczenia kanalizacji towarzyszącemu bezwykopowej renowacji kanałów w ramach jednego zamówienia /prace zakończone, wykonane siłami własnymi/ o wartości powyżej 100 tys. zł netto, poparte dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie? Odpowiedź: Urząd Gminy Raszyn informuje, iż w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie czyszczenia kanalizacji towarzyszącemu bezwykopowej renowacji kanałów w ramach jednego zamówienia /prace zakończone, wykonane siłami własnymi/ o wartości powyżej 100 tys. zł netto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, Zamawiający uzna taką usługę jako spełniającą warunek zawarty w pkt.VII ppkt.7.3 SIWZ.
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-02-04 15:15:15 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-02-04 15:44:15 |
Ostatnia zmiana: | 2009-02-05 16:08:13 |
Ilość wyświetleń: | 3532 |