Wykonanie prac i dokumentacji geodezyjnych dla potrzeb Gminy Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna
05-090 Raszyn ZP-3410/PN/4/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Data ogłoszenia 04-02-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Wykonanie prac i dokumentacji geodezyjnych dla potrzeb Gminy Raszyn” Wykonanie usługi, podzielone zostało na zadania: Z A D A N I E I Wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę w/g stanu na dzień 31.12.1998r. - opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości, badania hipoteczne, wykazy zmian gruntowych. obręb Raszyn 01 - ul. Zacisze - ca 500 mb - ul. Łąkowa - ca 700 mb obręb Raszyn 02 - ul. Mokra - ca 150 mb - ul. Graniczna - ca 450 mb - obręb Rybie - ul. Orzechowa - ca 400 mb - ul. Kwiatowa - ca 250 mb - ul.Akacjowa - ca 300 mb - obręb Puchały - ul.Wirażowa - ca 300 mb - obręb Nowe Grocholice - ul.Waryńskiego - ca 900 mb Ogółem : 3950 mb Z A D A N I E II Część I - Wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę w/g stanu na dzień 31.12.1998r. - opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości, badania hipoteczne, wykazy zmian gruntowych. - obręb Rybie - ul. Ceramiczna - ca 100 mb - ul. Środkowa - ca 200 mb - ul. Południowa - ca 600 mb - ul. Spacerowa - ca 600 mb - ul. Spokojna - ca 600 mb -ul. Piaskowa -ca 700 mb -ul. Rybna -ca 600 mb -ul.Mała -ca 400 mb -ul.Polna -ca 600 mb -ul.Stokrotki -ca 150 mb -ul.Brzoskwiniowa -ca 120 mb Ogółem: 3670 mb Część II - Wykonanie pomiarów i podziałów nieruchomości będących własnością Gminy: - opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości, badania hipoteczne, wykazy zmian gruntowych. zakres zamówienia: - za jedną działkę - 10dz - za następną - 10dz Część III - Wykonanie map do celów prawnych z rozliczeniem hipotecznym (do celów: zasiedzenia, komunalizacji, przekazania w użytkowanie wieczyste, sprzedaż, wykup, wprowadzenia zmian w ew. gruntów). zakres zamówienia: - 10 działek Część IV - Wznowienie granic z wyznaczeniem w terenie działek gminnych. zakres zamówienia: - 30 pkt.granicznych Podany zakres i wielkości są szacunkowe i mogą w trakcie wykonywania opracowań ulec zmianie. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na Zadanie I i II. Jeden Wykonawca, może złożyć tylko jedno ofertę na jedno zadanie, zgodnie z art. 83 ust. 3 Ustawy p.z.p. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: sukcesywnie w ramach potrzeb Zamawiającego do 20-12-2009 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ¦ nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, ¦ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)/. 3. Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonanych min. 3 (trzech) usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegającym na wykonaniu dokumentacji geodezyjnych (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a posiadających uprawnienia stosowne do przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjno – kartograficzne (Dz. U. Nr 30 poz. 163 ze zm.) Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Zbigniew Tokarz, Karolina Filipczak Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek, czwartek w godz. 11.00 – 17.00 wtorek, środa, piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 10 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 13-02-2009 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 13-02-2009 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 04-02-2009 Zamawiający, Wójt Gminy Raszyn informuje, że w prowadzonym postępowaniu wpłynęły pytania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pytania: 1. Punkt 2.1 SIWZ, Zadanie 1: jaki odcinek ul. Mokrej będzie objęty opracowaniem? Według przybliżonych danych ewidencyjnych długość ul. Mokrej wynosi ok. 400m, a nie 150m jak podano w opisie zadania. Czy z tego faktu wynika, że tylko część tej ulicy będzie objęta opracowaniem? 2. Punkt 2.1 SIWZ, Zadanie 1: czy opracowaniem dla ul. Wirażowej będzie objęta jedynie dz. ew. 212/5 z obrębu Puchały, czy działki ew. nr 212/3 i 212/4 również wejdą w zakres opracowania? 3. Punkt 2.3 SIWZ: czy zapis tego punktu należy rozumieć jako możliwość złożenia oferty częściowej na Zadanie nr 1 lub Zadanie nr 2? Czy Zadanie nr 2 należy traktować jako całość, na którą można złożyć ofertę? Czy możliwe jest złożenie oferty na wybrane części Zadanie nr 2? Odpowiedzi: 1. Proszę składać ofertę na opracowanie ul. Mokrej tak jak jest w SIWZ. Natomiast zakres i wielkości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. 2. Ulica Wirażowa analogicznie jak w przypadku ul. Mokrej. 3. Zapis punktu 2.3 SIWZ należy rozumieć tak, że Zadanie Nr 1 stanowi całość tak jak i Zadanie II. Nie jest więc możliwe złożenie oferty na wybrane części Zadania II.
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
UWAGA! Nastąpiły zmiany w projektach umów, wobec czego prosimy o ponowne zapoznanie się z ich treścią.
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zp4_formularze (208.4kB) | ||
zp4_opis_przedmiotu_zamowienia (16.8kB) | ||
zp4_siwz (128.2kB) | ||
zp4_projekt_umowy_zad_1 (16.4kB) | ||
zp4_projekt_umowy_zad_2 (17.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-02-04 15:46:18 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-02-04 15:52:35 |
Ostatnia zmiana: | 2009-02-09 17:47:34 |
Ilość wyświetleń: | 3677 |