Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/10/2009 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 13-03-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Raszyn w następującym zakresie prac: 1) mechaniczne zamiatanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, pasów przykrawężnikowych, placów i zatok postojowych, 2) ręczne oczyszczanie poboczy, chodników oraz pasów zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku i liści, a w przypadkach koniecznych ręczne oczyszczenie nawierzchni jezdni w zakresie określonym w pkt.1) w obrębie strefy przykrawężnikowej, 3) załadunek i wywóz zebranych odpadów. Zakres robót dotyczy pasa drogowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.). Miejsce wykonywania usługi: Utwardzone drogi gminne na terenie Gminy Raszyn zgodnie z wykazem tabelarycznym i graficznym ujętym w załączniku nr 3a i 3b w zakresie: - strefa A (strefa 1, 2, 3 i 4) - obszar zurbanizowany - obejmująca miejscowości Raszyn oraz Rybie i Nowe Grocholice (załącznik nr 3a) – 40,69 km - strefa B - obszar niezurbanizowany - obejmująca miejscowości Słomin, Sękocin Stary, Jaworowa, Puchały, Wypędy, Janki i Falenty (załącznik nr 3b) - 11,53 km Rodzaj zamówienia Usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: od daty podpisania umowy do dnia 30-11-2009 r. lub do dnia wyczerpania wszystkich środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 , 2. Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, 2.2. aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia (podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251 ze zm.), zawierające w szczególności odpady o kodzie: 20 03 03 – odpady z oczyszczania ulic i placów , 2.4. aktualną na czas realizacji usługi umowę z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów o których mowa w art. 9 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 39 poz. 251 ze zm.), formą udokumentowania powinna być umowa z przedsiębiorcą prowadzącym w/w działalność a jeśli Wykonawca sam prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów – przedstawi stosowne zezwolenie wydane przez starostę lub wojewodę, 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcie postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali siłami własnymi lub jako podwykonawcy, co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie letniego oczyszczania dróg lub dróg, chodników i placów o wartości netto nie mniejszej niż 75.000,00 zł każda (poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług), 4. wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: - zamiatarka samojezdna lub samochód z osprzętem do zamiatania - 1 szt. - samochód samowyładowczy o ładowności min. 3,5Mg – 1szt, 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym min. 10 pracowników fizycznych zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Pracownicy powinni być ubrani w jednolite stroje opatrzone logiem firmy – umożliwiający identyfikację świadczącego usługę , 6. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Katarzyna Głodek, Karolina Filipczak Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek-piątek – w godz.: 10:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców- pokój nr 15 Termin składania ofert 23-03-2009 godz. 13:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie jest wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 23-03-2009 Godzina otwarcia 13:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 13.03.2009 Odpowiedz na zapytanie z dnia 18.03.2009r. Dotyczy zamówienia publicznego: nr sprawy: ZP-3410/PN/10/2009 Zamawiający – Gmina Raszyn informuje, że w dniu 18.03.2009 r. wpłynęło zapytanie Wykonawcy, dotyczące przetargu nieograniczonego na: „Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Raszyn”. Treść pytań: Zawracamy się z prośbą o podanie szacunkowej wartości zamówienia. Na podstawie art.38 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający - Gmina Raszyn odpowiada, że: Wartość zamówienia wynosi 77 570,09 zł (netto).
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-03-13 11:45:42 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-03-13 11:48:27 |
Ostatnia zmiana: | 2009-03-20 08:33:40 |
Ilość wyświetleń: | 3294 |