Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla 180 dzieci ze Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Raszyn oraz dzierżawa pomieszczeń stołówki szkolnej
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/15/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 08-05-2009 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla 180 dzieci ze Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Raszyn oraz dzierżawa pomieszczeń stołówki szkolnej” z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - „Przygotowanie, dostarczenie i wydanie obiadów dla 180 dzieci ze Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Raszyn” do zakresu usług należy: 1. codzienne przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dla dzieci ze szkół: - Szkoła Podstawowa w Raszynie – ok. 130 dzieci, - Szkoła Podstawowa w Ładach – ok. 25 dzieci, - Szkoła Podstawowa w Sękocinie – ok. 5 dzieci, - Gimnazjum nr 1 w Raszynie – ok. 20 dzieci. Obiady przygotowywane będą w stołówce Szkoły Podstawowej w Raszynie, do pozostałych jednostek dowożone będą w termoizolacyjnych pojemnikach lub termosach z blachy nierdzewnej w godzinach: 11:30 ¸ 14:30 w dniu ich przygotowania, wydawanie w jednorazowych naczyniach w szkołach: Łady, Sękocin oraz Gimnazjum nr 1 w Raszynie (koszt dowozu posiłków oraz jednorazowe naczynia wchodzą w cenę ofertową każdego posiłku). Obiady będą organizowane w czasie trwania zajęć szkolnych (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: ferii, wakacji, przerw świątecznych, wyjazdów szkolnych oraz absencji chorobowej ucznia (trwającej dłużej niż jeden dzień). Miejsce serwowania obiadów: - Szkoła Podstawowa w Raszynie, ul. Szkolna 2a - Gimnazjum nr 1 w Raszynie, ul. Unii Europejskiej 2, - Szkoła Podstawowa w Ładach, ul. Długa 49, - Szkoła Podstawowa w Sękocinie ul. Wierzbowa 5. (Dokładne godziny serwowania obiadów będą uzgodnione z dyrektorami szkół, podczas przerw pomiędzy lekcjami) 2. Posiłki przygotowywane będą zgodnie z normami żywieniowymi: - obiad dla dzieci ze szkół podstawowych – 820 kcal, - obiad dla dzieci z Gimnazjum – 900 kcal. W skład obiadu wchodzi: zupa, drugie danie oraz deser (kompot, sok lub owoc) – co najmniej cztery razy w tygodniu obiad mięsny 3. Wykonawca zobowiązany będzie jednocześnie do przygotowania i wydania ok. 70 obiadów Zapewnić należy możliwość serwowania tylko zupy (obiad 1 - daniowy), drugiego dania 4. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania należytego porządku i czystości Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach do wydawania posiłków w Szkole Podstawowej w Ładach i Sękowinie – obciążają placówkę szkolną. Odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne obciążają Wykonawcę. Zadanie nr 2 - „Dzierżawa pomieszczeń, urządzeń oraz wyposażenia stołówki przy Szkole Podstawowej w Raszynie wraz z zapleczem oraz bufetu w Gimnazjum nr 1 w Raszynie - Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do dzierżawy z zapleczem zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Raszynie oraz bufet wraz z zapleczem znajdującym się w Gimnazjum nr 1 - wykaz urządzeń i wyposażenie stołówki znajdującej się w Szkole Podstawowej w Raszynie i w bufecie znajdującym się w Gimnazjum nr 1 w Raszynie – stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: Od 02.09.2009 do 15.06.2012 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 2 Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ¦ nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, ¦ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /zg. z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)/. 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 6 (sześć) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegających na przygotowaniu oraz wydawaniu posiłków; w zakresie żywienia zbiorowego w placówkach oświatowych tj. w szkołach, gimnazjach, przedszkolach, domach dziecka itp. (popartych stosownymi dokumentami i potwierdzającymi, że wykazane usługi, zostały wykonane z należytą starannością). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia to jest minimum: - 3 osobami posiadającymi badania lekarskie, określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach wymaganych dla osób mających styczność z żywnością, posiadających kwalifikacje w zakresie podstawowych zagadnień higieny, określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie szczegółowych wymagań kwalifikacyjnych w zakresie podstawowych zagadnień higieny dla osób zatrudnionych przy produkcji, przechowywaniu i obrocie środkami spożywczymi - 1 osobą pełniącą funkcję kierowcy. 5. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym środek transportu niezbędny do dostarczania posiłków, spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. 6. Zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), potwierdzające, że Wykonawca posiada środki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków) Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Marianna Skrzypczyńska, Jolanta Osowiecka, Karolina Filipczak Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: Poniedziałek, czwartek w godz. 11:00 – 17:00 Wtorek, środa, piątek w godz. 9:00 – 15:00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 10 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 15-05-2009 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena 90% - Cena ofertowa brutto za przygotowanie obiadu 3-daniowego 10% - Kwota za dzierżawę pomieszczeń stołówki Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 15-05-2009 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 08-05-2009
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
w oferowanej cenie – dla uczniów nie objętych stałym żywieniem.
z kompotem, sokiem lub owocem (obiad 2 - daniowy) lub całego obiadu składającego się z trzech dań (obiad 3 – daniowy).
w wynajmowanych pomieszczeniach kuchni, stołówki w Szkole Podstawowej w Raszynie oraz
w bufecie znajdującym się w Gimnazjum – zgodnie z wymogami odpowiednich służb.
i jego zaplecza o łącznej powierzchni 660 m2”
w Raszynie – stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2009-05-08 13:25:18 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2009-05-08 13:29:05 |
Ostatnia zmiana: | 2009-05-08 13:29:51 |
Ilość wyświetleń: | 3755 |